حجت الاسلام روانبخش در آئین گرامیداشت آیت الله العظمی مصباح یزدی:

آیت الله علامه مصباح یزدی عقبه تئوریک نظام و یک نظریه پرداز اسلامی است

مراسم گرامیداشت رحلت آیت الله العظمی محمد تقی مصباح یزدی با حضور جمعی از مسئولان ، فرماندهان، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۵۷۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین روانبخش از شاگردان آیت الله مصباح یزدی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شخصیت این عالم ربانی کامل ترین و جامع ترین پیام ها را هم در مجالس خصوصی و هم در عموم بیان داشته و اظهار داشتند: آیت الله مصباح یزدی عقبه تئوریک نظام و یک نظریه پرداز نظام اسلامی است.در حالی که شبکه های رسانه ای دشمن جوانان را بمباران فکری می کردند و در فضای مجازی نیز اقدام به تخریب شخصیت بزرگ این عالم مجاهد می کردند. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب 21 سال پیش در جلسه ای بیان کردند که من چهل سال است که ایشان( آیت الله مصباح یزدی ) را می شناسم و به او ارادت قلبی دارم و فرمودند: فقدان علما ثلمه ای است که به یک جامعه وارد می شود اما اگر نسل جوان ما از وجود علامه طباطبایی و شهید مطهری محروم شدند، اما وجود پربرکت آیت الله مصباح یزدی خلاء این عزیزان را پر کرده است.

وی افزود: ایشان دارای اندیشه زلال و ناب و یک متفکر و دانشمند بود اما هجمه تبلیغاتی دشمن از او یک چهره سیاسی ساخته بود و متاسفانه مردم در زمان حیات ایشان را نشناختند که امیدواریم بعد از رحلت او راه روشن این علامه گرانقدر را ادامه دهیم. در ادامه این مراسم حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت(ع) به مدیحه ثرایی پرداخت.

 مراسم گرامیداشت رحلت فقیه مجاهد حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عصر روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه، با حضور سردار ذوالقدر فرمانده و حجت الاسلام والمسلمین بهرامی نماینده ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، جمعی از فرماندهان و بسیجیان، حجت الاسلام درگاهی امام جمعه فشافویه، دکتر توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، دکتر افشار شهردار منطقه 20، دکتر جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، رئیس اداره اوقاف رئیس اداره صنعت و معدن ، امام جمعه قلعه نو، رئیس اتاق اصناف ،بخشدار حسن آباد،  و... در محل سالن شهید جنگروی ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران  برگزار شد.در   این مراسم،

 

 

 

ارسال نظرات