عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعتراض‌گران سیستم آمریکا را هدف قرار داده‌اند و از این اعتراضات به عنوان آغازی برای یک پایان یاد کرده‌اند و ای کاش آمریکاپرستان داخلی نیز به این اخبار و تحلیل‌ها گوش کنند.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۲۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعتراض‌گران سیستم آمریکا را هدف قرار داده‌اند و از این اعتراضات به عنوان آغازی برای یک پایان یاد کرده‌اند و ای کاش آمریکاپرستان داخلی نیز به این اخبار و تحلیل‌ها گوش کنند.

 محمدحسین صفار هرندی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در مسجد رضوی محله طلاب مشهد اظهار داشت: امروز اگر قرار است بهره‌ای از سیره شهدا داشته باشیم لازمه آن این است که رفتار خودمان را بیشتر از گذشته با این منش تطبیق دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین درس‌هایی که از سیره شهدا می‌گیریم این است که باید مانند شهدا دوست دوستان خدا و دشمن دشمنان خدا باشیم و در این مسیر قدم برداریم.

صفار هرندی تصریح کرد: امروز اگر قرار است گشایشی را در امور خود رقم بزنیم لازمه آن این است که مسئولیت‌ها را به انسان‌ها اهل و انقلابی بسپریم و طراز این مهم نیز این است که مسئولان دل به سیره امام راحل داشته باشند و در مسیر خدمت به توده مردم قدم بردارند.

وی با اشاره به مسائل اخیر آمریکا عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که آمریکایی‌ها از درون دچار فروپاشی شده‌اند و این مشیت الهی است؛ امام راحل پیشگام شکستن ابهت آمریکا بودند و امروز نیز افرادی که کنگره را تسخیر کردند عنوان کرده‌اند که مسئله آنها حاکمیت و هیئت حاکمه آمریکا است و مشکل آنها صرفا ترامپ نیست.

صفار هرندی بیان کرد: این اعتراضات یک موج مردمی هستند و هدف آن نیز فروپاشی سیستم آمریکا است و اعتراض‌گران سیستم آمریکا را هدف قرار داده‌اند و از این اعتراضات به عنوان آغازی برای یک پایان یاد کرده‌اند و ای کاش آمریکاپرستان داخلی نیز به این اخبار و تحلیل‌ها گوش کنند.

وی در ادامه با اشاره به مسئله واکسن آمریکایی نیز گفت: امروز شاهد هستیم که 60 درصد فرانسوی‌ها حاضر به استفاده از این واکسن نیستند و یا کارمندان بخش بهداشت و درمان آمریکا نیز خود از این واکسن استفاده نخواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون براساس یافته‌های علمی مشخص شده اگر فرد دریافت کننده واکسن، بیماری زمینه‌ای و به خصوص سرطان خفته در وجودش داشته باشد، آن عارضه بیدار می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پیشاپیش همه مقیدتر به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند و در این بخش نیز این گونه پای سلامت مردم ایستاده‌اند و البته باید قبل از هشدار رهبر معظم انقلاب مقدمات پیام ایشان فراهم می‌شد امیدواریم به دست مجاهدان عرصه سلامت کشورمان ساخت واکسن داخلی نیز به سرانجام برسد و بتوان از آن استفاده کرد.

ارسال نظرات