تفاهم نامه سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان با هیات کشتی استان کردستان با محوریت صیانت از مطالبات ورزشکاران منعقد گردید.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۲۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رییس سازمان بسیج ورزشکاران و ریاست هیات کشتی استان کردستان در جلسه‌ای که در خانه کشتی برگزار گردید، بر همکاری‌های دوجانبه‌ی هیات و سازمان بسیج ورزشکاران تاکید گردید.

اصلانی، رییس بسیج ورزشکاران با بیان اینکه بهره گیری از سرمایه‌های عظیم مادی و معنوی در جهت رسیدن به توسعه پایدار ملی در میهن اسلامی تنها با وحدت و همدلی به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مقدور خواهد بود، لذا با اذعان به ظرفیت‌ها و استعداد‌های قابل توجه هیات کشتی استان کردستان و سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان، مقرر گردید که تفاهم نامه همکاری فی مابین منعقد گردد.

هدف عالی و نهایی از امضای این تفاهم نامه صیانت از مطالبات ورزشکاران خصوصا رشته ورزشی کشتی و همکاری و همدلی جهت تقویت هرچه بیشتر ورزشکاران استان مجاهدت‌های خاموش از نظرگاه‌های معنویت و ترویج فرهنگ پهلوانی و ایثار و جوانمردی است.

دو طرف اشاره نمودند که با همکاری یکدیگر میتوانند مسابقات، دوره‌های استعداد یابی و پرورش مربی و برنامه‌های فرهنگی مختلفی را جهت ورزشکاران این رشته پرطرفدار ورزشی برگزار نمود.

خیرآبادی نیز با بیان اینکه در سایه همکاری و همدلی است که میشود قله‌های افتخار را درنوردید، تاکید کرد که اینگونه همکاری‌ها راه را برای پرورش و شناسایی استعداد‌های پنهان در رشته کشتی، خصوصا در نواحی حاشیه شهر‌ها و سکونتگاه‌های غیر رسمی بازمیکند، چراکه بسیاری از همین قهرمانان و پهلوانان سرشناس با مدال‌های بین المللی از همین مردمان و قشر ضعیف و مستضعف بوده اند که با بها دادن و پرورش استعداد‌ها و توانایی هایشان توانسته اند برای میهن اسلامیمان افتخار کسب نمایند.

همچنین توجه به زیرساخت ها، توسعه امکانات و ظرفیت ها، آموزش فرهنگی و معنوی ورزشکاران، در ذیل اینگونه تفاهم نامه‌ها امکان پذیر است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات