دیدار اعضای هیئت زورخانه ای بسیج مازندران با سرپرست فدراسیون پهلوانی

ساری- اعضای هیئت زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج استان مازندران با دکتر سردار مهرعلی باران چشمه سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۴۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
دیدار اعضای هیئت زورخانه ای بسیج مازندران با سرپرست فدراسیون پهلوانی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج استان  ،سرهنگ پاسدار حسین نادری رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج مازندران به همراه دکترسوادکوهی ریاست هیات زورخانه‌ای استان وجمعی از روئسای هیات‌های شهرستانی با دکتر باران چشمه سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای دیدار کردند.

 نادری در این دیدار  انتصاب دکتر سردار مهرعلی باران چشمه را به عنوان سکاندار این ورزش آیینی و ملی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

 رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج مازندران  به فعالیت زورخانه‌ها حتی درایام کرونا با تعامل هیات استان جهت تولید لوازم بهداشتی اعم از ماسک و محلول بهداشتی و سبد کالا، اشاره کرد.

دکتر باران چشمه هم در این دیدار گفت: توجه وحمایت بیشتربه ورزش پهلوانی درمازندران در دستور کار فدراسیون قرار داد.  

وی ضمن قدردانی از هئیت همراه ابراز امیدواری کرد با همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی، همواره بستر‌های پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار