جایزه بهترین صدا کذاری جشنواره گیمفا برزیل به هنرمندی از کردستان رسید

جایزه بهترین صداگذاری فیلم جشنواره گیمفا برزیل به زانیار لطفی برای فیلم کوتاه تعدیل به کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان رسید.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۵۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مورد دو دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می دهد.

این فیلم که با تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید شده است بیش از این در جشنواره های داخلی و بین المللی عناوین مختلفی را در بخش کارگردانی، بهترین فیلم و ... دریافت کرده است.

در این فیلم: عزیز نعمتی، سمیه رحیمی، سوران رضوانی‌زاده، شاداب کوکبی، آرسام حسین پناهی، نیها شیخی به عنوان بازیگر ، زانیار لطفی بعنوان تصویر بردار ، تدوینگر و صداگذار ، فردین ملاسلیمی صدابردار، سمیرا فقیه سلیمانی به عنوان منشی صحنه، مهران سروری دستیار کارگردان و ثنا شریعتی به عنوان دستیار تصویر برداری کیوان سروری را یاری کرده اند.

زانیار لطفی ( 1360 - سنندج) کارگردان، فیلمبردار و تدوینگر فارغ التحصیل سینما در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران بوده و دارای مدرک کارشناسی با گرایش تدوین است.
 
وی از سال 1384 با ورود به انجمن سینمای جوانان ایران در عرصه فیلمسازی فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون در بیش از 40 اثر کوتاه و بلند داستانی و مستند با عناوین فیلمبردار، تدوینگرو صداگذار مشارکت داشته است .

لطفی از سال 1393 مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان بوده و بعنوان مدیر گروه سینما و مدرس در دانشگاه علمی کاربردی و انجمن سینمای جوان کردستان به تدریس مشغول است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات