سردار اکبری گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون 67درصد موفقیت در همه زمینه ها داشته است.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۶۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هشتمین جلسه طرح شهید سلیمانی در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه سردار علی محمد اکبری با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  گفت: طبق آمار دریافتی اجرای طرح شهید سلیمانی در زمینه مقابله با کرونا در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون بیش از 67درصد موفقیت در همه زمینه ها داشته که حاصل تفکر بسیجی و تلاش همه جانبه اعضای ستاد مقابله با کرونا در استان می باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در راستای حمایت از خانواده های مبتلا به کرونا و نیازمند در قالب طرح شهید سلیمانی تاکنون 7هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی، قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا می باشد که استفاده از متنفذین و ریش سفیدان و معتمدین محلی برای اجرای دستورات و شیوه نامه های بهداشتی در مراسمات شادی و عزا دردستور کار قرار گرفته است.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: نقاهتگاه های آماده شده توسط سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برای زمان بحران همچنان آماده هستند و تیم های مراقبت و نظارت و حمایت در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری در خدمت کادر بهداشت و درمان می باشند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: استفاده از خودروهای در اختیار نواحی سپاه برای کمک به مقابله با کرونا بلامانع است و سایر ادارات نیز در  این طرح همکاری دارند.

وی، خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی خاص برای طرح شهید سلیمانی در نظر گرفته شده  که در اختیار خانواده های مبتلا و نیازمند که در منزل قرنطینه می شوند قرار می گیرد.

دکتر جزایری، مدیر بهداشت و درمان استان نیز در این جلسه با اشاره به کاهش آمار مبتلایان، فوتی ها و مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان ها بعد از اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: تلاش مسئولانه و همدلانه بین مردم و مسئولین ما را به این دستاوردها رسانده است.

جزایری با تأکید بر پرهیز از تعجیل در کاهش محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی ازجمله بازگشایی مدارس و ...،  از مردم نیز بر ادامه رعایت فاصله های اجتماعی و استفاده از ماسک تأکید کرد.

وی همچنین از موفقیت 85درصدی در بحث رهگیری و رصد مبتلایان به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

در این جلسه که به صورت ارتباط تصویری با شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، ائمه جمعه، مسئولین بهداشت و درمان شهرستان ها  نیز گزارشی از روند اجرای طرح شهید سلیمانی ارائه کردند.

ارسال نظرات