خبرهای داغ:
رئیس پلیس فتا استان قزوین:

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی مشتریان در فضای مجازی

سرهنگ فرهودی از دستگیری تعمیرکار موبایل که با سوءاستفاده از اعتماد مشتریان خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۶۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

سرهنگ محمدعلی فرهودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در تشریح این خبر بیان کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده قضایی به پلیس فتا شهرستان تاکستان مبني بر انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد کلیه تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، از طریق یک صفحه اینستاگرامی منتشر شده است.

 

سرهنگ فرهودی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند صاحب صفحه مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

 

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که با جلب اعتماد شهروندان به منظور تعمیر تلفن همراه آنان اقدام به سرقت و انتشار تصاویر 13 نفر در فضای مجازی کرده است.

 

رئیس پلیس فتا استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز به تعمیر تلفن همراه خود حتما به مراکز مجاز و قابل اطمینان مراجعه کنند و در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها