با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در زاهدان:

نشست اعضاء مجمع جهادی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

مجمع جهادی استان سیستان و بلوچستان و مجامع شهرستانی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در زهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۸۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

 به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با همت بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نشست اعضاء مجمع جهادی استان سیستان و بلوچستان و مجامع شهرستانی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی کشور به صورت ویدیو کنفرانس در  مهمانسرای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

سردار محمد زهرایی، در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: دشمن چه از زمانی که ائمه اطهار(ع) حضور فیزیکی داشتند و چه امروز که ادامه دهنده راهشان انقلاب اسلامی است  در سه موضوع متمرکز شده اند.

وی با اشاره به این مطلب که سه امت و گروه مخالف اسلام هستند، یک گروه تاسیس کنندگان  که قصد برکندن بنیان را دارند، یک امت  بستر سازاند زمینه را فراهم می کنند و یک گروه پیاده نظام است که گول می خورند و همیشه با موج پییش می روند، اما این سه گروه که بیشترموسسین صاحب اندیشه در تضاد هستند دنبال دو مطلب اند که امامت، ولایت و حق را از جایگاه خودش بیندازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر این مطلب که  جایگاه ولایت با جایگاه سیاست و حکومت مساوی است ادامه داد: مورد دوم که دشمن دنبال آن است نفوذ بر قلب ها است که از این طریق رابطه ولایت با امام امت و امام امت  با مردم را خدشه دار کنند.

وی ایجاد ناکارآمدی نظام و وصل کردن آن به امام امت را نقش دشمن برای رسیدن به اهداف شومشان دانست و ادامه داد: در خیمه نظام قاعده آن مردم و قائمه آن ولایت و رهبری است دشمن به هر دو این موارد حمله کرده اما مدل حمله آنها متفاوت است.

سردار زهرایی با اشاره به این مطلب که هدف دشمن تخریب ستون خیمه یا قائمه است،  ادامه داد:  بسیج و سپاه دولت انقلاب و حافظ ارزشهای انقلاب است، حافظ ارزش ها و مخالف هیچ دولتی نیست چون حافظ ارزشهای انقلاب است رهبر فرمودند بسیج فلسفه و منطق وجودیش تعبیر و تبدیل به فرصت بوده و این نهاد هر تهدید را به فرصت تبدیل می کند.

وی با تاکید بر این مطلب که برای انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی، کرونا، در تنگنای معیشتی تهدید است و آسیب های اجتماعی حاشیه شهر تهدید است، بیان کرد: سپاه و بسیج وظیفه اش است که همه جا حضور داشته باشد چون بسیج حافظ انقلاب است و با قائده و قائمه حرکت می کند و مولد انقلاب است .

زهرایی بسیج را با مردم دانست و ادامه داد: ما باید خودمان را به مردم وصل کنیم از مردم بشویم و با مردم پیش برویم مدل در کنار مردم قرار گرفتن است.

این مسئول اظهار داشت: در جریان جهادی کشور که بر اساس منظومه فکری رهبر معظم انقلاب  در سال 79 بسیج سازندگی بر مبنای تفکر شکل گرفت  و از معدود سازمانهایی بوده که اول تفکر بوده بعد  تشکل شد.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر گروه جهادی و تفکر جهادی نباشد بسیج سازندگی مساوی با صفر است، بیان کرد: بسیج سازندگی یعنی تفکر جهادی و جهادگر  است.

وی با تاکید بر این نکته که بر اساس منظومه فکری حضرت آقا یک روز اردوی جهادی بوده و در سال 89 فرمودند جهادگران سفیران کار و تلاش اند و محرومیت زدایی می کنند، ادامه داد: حضرت آقا سال 97 در ورزشگاه بیان کردند تصویر واقعی کشور جهادگران هستند و در گام دوم انقلاب و فصل ششم گروههای جهادی به عنوان دستاورد  معنوی انقلاب معرفی شده اند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: یکی از دستاوردهای رهبر معظم انقلاب در جریان جهادی معنویت است تصریح کرد: دغدغه رهبر معنویت است و تمام عرصه هایی که بسیج و تمام نیروهای مسلح ایجاد می کنند بهانه ای برای تربیت نسل جدید انقلاب است.

ارسال نظرات