خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: برپایی یادمان شهدا برای این است که برای نسل‌های آینده الگو معرفی کنیم و راه آنان را تداوم بخشیم
کد خبر: ۹۳۱۲۷۵۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
برپایی یادمان شهدا برای ایجاد الگو در نسل‌های آیندهبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حبیب‌الله خجسته پور در پنجمین یادواره ۳۷ شهید تدارک تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) در منطقه هفت تپه استان خوزستان با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم با اشاره به آیه قرآن کریم اظهار کرد: خداوند می‌فرماید «ادخلو‌ها به سلام آمنین» و دعوت فرموده خداوند این شهدا وارد شوند با سلامت و امنیت کامل و هر کدام در هر لحظه و روز و زمان قصد کردیم به معراج شهدا ورود کنیم این آیه برای ما هم است.
وی با بیان اینکه در این منطقه جمعی از همشهریان ما در استان سمنان در حال تدارکات بزم برای رزمندگان در رزم بودند، اما تقدیر این بود از پشت جبهه جدا و عاشقان الله شدند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه پیام شهدا را الگو قرار دهیم و فراموش نکنیم افزود: یاد و خاطره شهدا را باید فراموش نکنیم چرا که گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر توفیق ایجاد یادمان داریم برای این است که به یادگار بماند برای آیندگانی که بناست بیایند و افتخار کنند به وجود قهرمانان و پهلوانان خود و الگوی خود قرار دهند.
خجسته پور ادامه داد: اگر این‌ها فدا نمی‌شدند اسمی از ایران و ایرانی و اسلام و اهل بیت نبود و این قطعه از خاک ایران اسلامی برای آیندگان است که قدر بدانند که در یک زمان و مکان انسان‌هایی بودند که این فاصله را طولانی سمنان تا خوزستان را طی تا در صحنه‌های عاشقی و جنگ حضور داشته و این یادمان‌ها به یادگار برای تاریخ و نسل‌های بعدی بماند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها