فرمانده حوزه مقاومت نصر ناحیه روح الله

فعالیت خوب بسیجیان در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ستودنی هست

حسین رحیمیان در جلسه شورای حوزه اظهار داشت: در هفته‌های اخیر و در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بحمدالله پایگاه‌ها برنامه‌های خوبی برای بزرگداشت این سرباز راستین ولایت داشتند.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۷۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سروان پاسدار حسین رحیمیان فرمانده حوزه سه نصر در جلسه شورای این حوزه با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در هفته‌های اخیر و در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بحمدالله پایگاه‌ها برنامه‌های خوبی برای بزرگداشت این سرباز راستین ولایت داشتند.
وی با اشاره به مسائل روز گفت: با نهیب قاطعانه رهبر انقلاب خرید واکسن کرونا از آمریکا، انگلیس و فرانسه ممنوع شد. واردات واکسن باید از کشور‌های مطمئن صورت گیرد، این یک ضرورت عقلی است. اگر دشمنان ملت ایران واکسن کارآمد داشتند آمار کشته‌ها در کشور خودشان تا این حد اتفاق نمی‌افتاد.
وی افزود: مهمترین اقداماتی که اکنون بسیج برای مقابله با فراگیری کرونا در دستور کار دارد، اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی است که با مشارکت بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و فرمانداری در حال اجراست. بحمدالله بسیجیان در میدان مقابله با کرونا نیز حضور پیدا کرده و موفقیت‌های بسیاری به دست آورده اند.
رحیمیان بیان داشت: طرح غربالگری خانه به خانه ۲۰ هزار خانواده شامل ۸۲ هزار نفر در حوزه استحفاظی بسیج حوزه نصر از امروز آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: در کنار غربالگری نظارت بر اصناف و کارخانجات نیز انجام خواهد شد و همچنین به آسیب دیدگان از کرونا نیز بسته معیشتی اعطا و حمایت اقتصادی انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات