خبرهای داغ:
در کشور شهدای پر افتخاری همچون شهید زرین داریم که بیش از ۲۰۰۰ شلیک موفق داشته است و می‌طلبد آثار فاخری برای شهدایی همچون شهید زرین به عنوان تنها تک‌تیرانداز در دوران دفاع مقدس ساخته شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۷۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا در آئین شروع تولید ۲۰ مستند فرماندهان شهید استان و ویژه برنامه تلویزیونی همسران شهید، اظهار داشت: دشمن همواره  برنامه‌ریزی در زمینه جنگ نرم داشته و همواره کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده است و جنگ امروز در این فضا شکل گرفته و فرهنگ غرب را به خانواده‌ها القا می کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: در این زمینه دشمن سرمایه گذاری وسیعی کرده است و امروز تبلیغات غربی تنها محدود به ماهواره و  فضای مجازی نیست و دشمن در قالب انیمیشن، لوازم‌التحریر جوانان ما را هدف قرار داده است .

 وی در ادامه گفت: در کشور شهدای پر افتخاری همچون شهید زرین داریم که  بیش از ۲۰۰۰ شلیک موفق داشته است و می‌طلبد  آثار فاخری برای شهدایی همچون شهید زرین به عنوان تنها تک‌تیرانداز در دوران دفاع مقدس  ساخته شود.  

فدا گفت: رهبر معظم انقلاب  اسلامی ازحاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب نام بردند و در واقع ولایت مداری ولایت‌پذیری و ولایت باوری از ویژگی‌های این شهید والا مقام بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) بیان داشت: شهید سلیمانی  زمانی که مدال افتخار را از رهبر معظم انقلاب اسلامی دریافت کرد مغرور نشد و با وجود اینکه ماموریتش مقابله با داعش بود به صورت خودجوش در سیل خوزستان حضور یافت و امدادرسانی کرد.

استان اصفهان پرچم‌دار معادلات فرهنگی، سیاسی و امنیتی

بهرام عبدالحسینی نیز در این دیدار با اشاره به تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید استان اصفهان به انقلاب اسلامی که این تعداد ۱۰ درصد شهدای کشور را به خود اختصاص داده است افزود: استان اصفهان در همه معادلات فرهنگی، سیاسی و امنیتی حضور داشته و همواره تاثیر گذار بوده است ؛ اما باید این واقعیت را بپذیریم که با وجود همه تاثیر گذاری در همه حوزه ها این استان مظلوم واقع شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان تصریح کرد: شهدا در حوزه دفاع مقدس سال‌ها ایستادگی کردند؛ اما امروز نوع جنگ متفاوت شده و حمله دشمن به فرهنگ و مراکز فرهنگی گسترش یافته و دشمن به لحاظ رسانه‌ای تلاش های بسیاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی داشته و در واقع جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است.

وی  ادامه داد: یکی از کارهایی که می توانیم  برای این استان انجام دهیم و در واقع حق مطلب را ادا کنیم استفاده از ظرفیتهای  فرهنگی استان  است و ما باید در قالب رسانه در این حوزه تولیدات فاخر وشاخص داشته باشیم.

عبدالحسینی اظهار داشت : شاید کمتر کسی  در کشور و یا حتی استان بداند که در اصفهان در یک روز ۳۶۰ شهید تشییع شده است و تفهیم این موضوع به نسل چهارم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است؛ امسال صدا و سیمای مرکز اصفهان مستند فاخر تلویزیونی با عنوان روز حماسه به مناسبت ۲۵ آبان تولید و پخش کرد که البته باید برنامه سازی بیشتری در این زمینه انجام شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان اضافه کرد: همواره یکی از  دغدغه های من این است که چرا با وجود سرداران رشید اصفهانی تا کنون سریالی ساخته نشده است که خوشبختانه با هماهنگی با سپاه و نهاد های مختلف  فرهنگی مرتبط با این موضوع، قدم های مثبتی برای ساخت سریال شهید خرازی برداشته شد.

وی ادامه داد: صدا وسیما نیز برای ساخت سریال شهید خرازی و دیگر فرماندهان ۵۰ در صد مشارکت می کند و امیدواریم دیگر دستگاه های فرهنگی در این زمینه مارا یاری کنند.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه برای ساخت سریال، مستند و کلیپ در حوزه دفاع مقدس و شهدا باید کارهای قوی و اثر بخش تولید شود گفت: خوشبختانه در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی  ایده جالبی با عنوان ماجرای یک انگشتراز همکاران فضای مجازی و آقای مهران عمرانی تولید شد و در فضای مجازی بیش از ۳۰ میلیون بازدید داشت و بارها از صفحه اینستاگرام حذف واخطار داده شد.

به گزارش فارس، در این مراسم از تولید ۲۰ مستند فرماندهان شهید استان با عنوان همیشه فرمانده و همچنین فراخوان برگزاری دوره آموزش اصول سردبیری برنامه های تلویزیونی رونمایی شد.

همچنین به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیر کل مرکز و فرماندهان سپاه و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از حاجیه خانم بحرینیان خواهر و مادر شهید اصفهانی که برادر و ۳ فرزندش را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است تقدیر شد و در ادامه  این مراسم از پدر شهید مهندس مهدی اسحاقیان که در هواپیمای اوکراین به درجه شهادت نائل شد با اهدای تابلو فرش تقدیر شد.

 

ارسال نظرات