خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

شهدا جان دادند ایران در برابر دشمن سر خم نکند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه عزت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون شهداست، اظهارداشت: شهدا به خاطر وطن از جان و آرامش خود گذشتند، تا ایران در مقابل دشمنان سرخم نکند.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۹۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

شهدا جان دادند ایران در برابر دشمن سر خم نکند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم شبی با شهدا با اشاره به اینکه همه باید ادامه دهنده را شهدا باشیم گفت: شهدا به ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند و جان خود را فدای اسلام کردند و امروز ما وظیفه داریم در همه امور گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب به عنوان، ولی امر مسلمین باشیم.

وی ادامه داد: در مکتبی که شهادت وجود دارد، هیچ وقت اسارت و خواری در آن معنا نخواهد داشت و مکتب شهدای ماهم از عاشورا سرچشمه گرفته و به احترام خونهای پاک همیشه استوار خواهد ماند.

حجت الاسلام سرایی به واقعه کربلا اشاره و بیان کرد: ۱۴۰۰سال پیش امام حسین(ع) به همراه ۷۲تن از یاران وفادارش درمقابل ظالم زمان ایستادگی کردند وبه شهادت رسیدند، اما سرخم نکردند.

وی اضافه کرد: ماهم از امام شهیدان درس ایثار و آزادگی گرفتیم ودر مقابل ظالمها و زور گویان مثل هشت سال دفاع مقدس باتمام توان ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار ما به دست داعش به شهادت نرسید، بلکه به دست استکبار جهانی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید، اما مکتب سردار دلها همچنان ادامه دارد و دشمن را باخاک یکسان خواهد کرد و اگر سردار سلیمانی نبود امروز داعش بدتر از کرونا به جان مردم میافتاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها