خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بناب از خودکفایی این شهرستان در تولید گان(لباس کرونا) و ماسک مصرفی، خبر داد، گفت: در حال حاضر هشت کارگاه در سطح شهری و ۱۲ کارگاه به شکل خانگی به تولید مشغول هستند.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۹۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در مجمع عالی بسیج بناب افزود: طی مشارکت مردم  با بسیجیان و مسئولان مربوطه در قالب تیم های رصد و پایش، تیم های نظارتی و مراقبتی و اقدامات پیشگیرانه «خانه به خانه» شاهد کاهش محسوس آمار ابتلا و فوتی کرونا بوده ایم اما نباید از نظر دور داشت که همچنان وضعیت خاص و شکننده است لذا این مشارکت قویأً باید ادامه یابد.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در راستای محرومیت زدایی، افزود: تعداد ۳۳ واحد مسکونی به همت سپاه ناحیه بناب با رعایت تمامی اصول مهندسی عمرانی و مورد تایید بنیاد مسکن برای محرومان نیازمند ساخته شده است که از این تعداد، ۲۷ واحد تحویل گردیده و ۶ واحد آن طی دهه ی فجر تحویل خواهد گردید؛ قابل ذکر است این مهم، به مساعدت کمیته ی امداد، بهزیستی و خیرین بزرگوار، با هزینه ای بالغ بر ۱میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان ساخته شده است.
 
حیدری از اعزام اکیپ های پزشکی بصورت هفتگی به مناطق محروم خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مداوم و با پشتیبانی دارویی در روستاها و مناطق محروم بناب اجرا می شود که طی آن تا به امروز بالای یک هزار نفر ویزیت رایگان شده اند.
 
وی ضمن قدردانی مجدد از حمایتهای خیرین بناب، نهادها و سازمان ها، گفت: در راستای حمایت از محرومین جامعه تا این لحظه بالای ۲۰ هزار بسته در قالب کمک های مومنانه در شهرستان بناب برای محرومین و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
 
حیدری با اشاره به سایر اقدامات و عملکرد بسیج و سپاه ناحیه بناب، افزود: تهیه ی ۱۵ مورد جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، مرمت و نصب المان بر مزار ۲۵ شهید در ۴ روستا به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان، احداث صندوق های محله محور به تعداد۴۶ صندوق در سطح شهر، تشکیل صندوق ذخیره ی بسیجیان جهت ارائه ی خدمات درمانی، گشت های نظارتی در راستای مقابله با احتکار، کنترل قیمت از جمله مواردی است که اقدام شده است.
 
فرمانده سپاه بناب از اعطای تسهیلات اشتغال زایی در بناب خبر داد و گفت: حدود یک میلیارد تومان تاکنون تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان بسیجی اعطاء شده و تا آخر سال این میزان به مبلغ  ۳ میلیارد تومان خواهد رسید.
 
حیدری با اشاره به مشکلات اخیر برق شهرستان، با استناد به فرموده رهبری، که همانا« اصلی ترین راه مقابله با استکبار، خدمت به مردم است» از ایجاد آلودگی نیروگاه حرارتی بناب انتقاد کرد و گفت: گلایه ی مردم در خصوص مشکلات موجود کاملا بجا است و امید است مسئولان مربوطه هرچه سریعتر راه حلی برای آن ارائه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها