خبرهای داغ:
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور:
والیبالیست‌های نوجوان شهرداری قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، رودر روی ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۷۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که چهار تیم شهرداری قزوین، ذوب آهن اصفهان و تیم‌های تهرانی ساپیا و پیکان چهارتیمی بودند که توانستند با برتری مقابل رقبا به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

تیم والیبال شهرداری قزوین هم امسال با هدایت اکرم قهرمانی و بازی‌های خوبی که ارائه داد توانست جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند تا به نوعی در جمع مدعیان قرار بگیرد و حتی شانس خودئ را برای قرار گرفتن در بین تیم‌های سکونشین بالا ببرد.

والیبالیست‌های شهرداری قزوین درسومین دیدار خود از مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌روند.

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین دو دیدار قبلی خود مقابل تیم‌های ساپیا و پیکان را واگذار کرده و البته بازی سخت و دشواری هم مقابل تیم قدرتمند ذوب آهن خواهد داشت.

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین که فصل قبل عنوان پنجمی لیگ را کسب کرد، امسال در بدترین حالت می‌تواند عنوان چهارمی را به دست آورد و این بدون شک برای والیبال قزوین می‌تواند نقطه قوت باشد.
 
ق/ت۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها