خبرهای داغ:
در مراسم تکریم ومعارفه امام جمعه، مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان از تلاش‌های مخلصانه و خدمات صادقانه حجت الاسلام احمدی تشکر کردند.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۱۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان ارسنجان با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان و حجت الاسلام والمسلمین نوری معاونت سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، آیت الله کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام ملک مکان مسؤول سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس و مسؤولین ادارات ونهادها برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام ملک مکان ضمن اهدای لوح تقدیر به حجت الاسلام احمدی، حکم مسوولیت حجت الاسلام بهرامی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ارسنجان را به وی ابلاغ کرد.

حجت الاسلام نوری معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام احمدی را نمونه یک انسان زاهد دانست که که تجمل پرستی واشرافیگری در زندگی او وجود نداشت.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام احمدی امام جمعه ایست که بیش از بیست وشش سال از زندگی پربرکت خود را وقف خدمت به شهرستان ارسنجان کرد.

حجت الاسلام احمدی هم  مردم شهرستان ارسنجان را مهمان نواز، ولایتمدار و انسان‌هایی قدرشناس دانست و خدمت به این مردم را از بزرگترین افتخارات خود برشمرد.

جلال رشیدی نماینده مردم شهرستانهای مرودشت، ارسنجان وپاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی ارتباط نزدیک با مردم و گروه‌های مختلف، ساده‌زیستی، علم و تقوا و مهربانی را از خصوصیات حجت الاسلام احمدی دانست و گفت: خدمات ماندگار حجت الاسلام احمدی در ذهن مردم شریف دیار عارفان و نیکبختان تا ابد خواهد.

آیت الله کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز از زحمات خالصانه حجت الاسلام احمدی تشکر کرد.

در پایان مراسم مردم و مسؤولین شهرستان ارسنجان با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از حجت الاسلام احمدی تشکر کرده و حجت الاسلام احمدی نیز هدایای خود را جهت ساخت خانه محرومین اختصاص داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها