مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع):

دفاع از اصل ولایت از برکات مهم بصیرت فاطمی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) گفت: دفاع و حمایت از اصل امامت و ولایت و افشای چهره نفاق از پیامد و برکات مهم بصیرت در سیره فاطمی است.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۳۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پیغمبر اسلام حضرت محمدمصطفی س احترام خاصی نسبت به خانم حضرت فاطمه زهرا (س) داشت.

وی گفت: زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها دارای دو بعد می باشد یک بعد مربوط به زندگی فردی و شخصی حضرت و یک بعد مربوط به زندگی اجتماعی آن حضرت می باشد .زندگی فردی آن حضرت خلاصه می شود.

دهفولی گفت: حضرت در جامعه ای زندگی میکرد که مردمش از استقلال روحی و فکری برخوردار نبودن و همین امر باعث شد که جامعه مدینه بعد از رحلت پیامبر اسلام از مسیراصلی خود مسیر ولایت خارج شد لذا حضرت زهرا علیها السلام که در بطن مسائل سیاسی جامعه و بحران ها رشد کرده و تربیت یافته بود و رسالت دفاع از حق و حقیقت را بر عهده داشت ، با بصیرت و آگاهی عمیق نسبت به توطئه ای که مسیر امامت را منحرف ساخته بود هوشیارانه وارد عرصه جامعه شد و به صورت یک سیاست مدار آگاه و مدافع حریم امامت ، در صحنه جامعه حضور جدی و فعال یافت و رهبری دفاع از امامت رابر عهده گرفت.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در پایان تصریح کرد: جامعه فاطمی که وظیفه ی اصلیش بصیرت افزایشی و روشن گری بود مقدمه ساز جامعه مهدوی می باشد که اطاعت محض از ولی جامعه می باشد، که حضرت زهرا پایه گذار این جریان بود.

وی خاطرنشان کرد: در نوع همسرداری و تربیت فرزند و عبادت خداوند به گونه شایسته ای عمل میکردند که حقیقتا در این بعد از این زندگی موفق بوده اما بعد اجتماعی حضرت که از آن به جامعه فاطمی نامبرده می شود از فراز و نشیب زیادی برخوردار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها