مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با بیان اینکه مکتب و مسیر شهدا برای جامعه و مردم امیدآفرین و نشاط بخش است،افزود: امروز نسل جوان برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب به این مسئله نیازمند است
کد خبر: ۹۳۱۳۱۷۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت‌الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید تازه تفحص شهید جعفر نوروزی درستاد سپاه روح الله گفت: امروز یکی از مهمترین مولفه های قدرت در نظام اسلامی وجود فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در ملت ایران است که خوشبختانه این ملت را در برابر حوادث و توطئه های مختلف دشمنان بیمه کرده است.

وی افزود: ولایتمداری و ایستادگی بر روی ارزش ها دو مولفه مهم مکتب شهیدان است و امروز اگر می خواهیم بر راه شهدا و مکتب ارزشمند آنها پایبند باشیم باید به این دو مولفه مهم اهمیت دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی اظهار کرد: تقارن بازگشت پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی و ایام شهادت حضرت زهرا(س) درس های بزرگی برای جامعه اسلامی و مردم دارد که یکی از آنها درس ولایت مداری است چرا که هم حضرت زهرا(س)شهیده راه ولایت هستند و هم شهدا در مکتب ولایت رشد و تربیت نمودند و حماسه سازی کردند.

وی بیان کرد: همه خوبی ها و کرامات در مقام والای حضرت زهرا(س)جمع شده و ایشان الگویی کامل برای بشریت هستند و شهدا هم پرورش یافته مکتب فاطمیه هستند که در این مکتب به خوبی رشد کردند و در تاریخ ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه امروز ترویج فرهنگ و مکتب شهدا در جامعه یک ضرورت است،افزود: اینگونه توفیقات همچون بازگشت پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی قطعا می تواند در این راستا موثر باشد چراکه امروز به برکت بازگشت این شهید والامقام فضای شهرعطراگین شده است.

عبدی گفت: امروز آن چیزی که اهمیت بسیار دارد آشنایی و برقراری ارتباط نسل جوان با آرمان ها و مکتب شهدا است و این مسئله اگر به خوبی انجام شود قطعا تحول آفرین خواهد بود و اقدامی موثر برای گام برداشتن شتابنده در گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه مکتب و مسیر شهدا برای جامعه و مردم امیدآفرین و نشاط بخش است،افزود: امروز نسل جوان برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب به این مسئله نیازمند است و لذا بازخوانی مکتب شهدا بسیار می تواند کمک کند.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا علاوه بر اینکه به جامعه آرامش می دهد در حفظ انسجام و وحدت بسیار اثرگذار است و امروز که شاهد بازگشت پیکر تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی هستیم به خوبی آرامش و نشاط در جامعه را می بینیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با بیان اینکه امروز خانواده معظم شهدا پرچمدار راه و مکتب شهدا هستند،گفت: و به عنوان سرمایه هایی ارزشمند ذخیره معنوی نظام اسلامی محسوب می شوند و ملت ایران به خانواده های معظم شهدا افتخار می کنند و همیشه قدردان نقش برجسته آنها هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز پاسداران انقلاب اسلامی رهروان راه شهدا هستند و با اقتدار اعلام می کنند از هیچ تلاش و فرصتی برای ادامه راه شهدا دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات