حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک انسان نمونه، زن نمونه، همسر نمونه و مادر نمونه ویک انسان کامل و بهترین الگو و اسوه برای همه انسان‌ها و یک زن نمونه برای همه زن‌های دنیا است
کد خبر: ۹۳۱۳۲۱۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان سرهنگ پاسدار اکبرکردی در جمع خواهران بسیجی در حسینیه ثارالله سپاه زرند با تسلیت شهادت ام ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک همسر نمونه و کامل برای امیرمومنان (علیه السلام) است، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگو و نمونه برای همه همسران است و بانوان همسرداری را باید از ایشان الگو برداری کنند.
    وی افزود: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در عرصه تربیت فرزند نیز یک مادر نمونه است و فرزندانی، چون امام حسن و امام حسین (علهیم السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) را تربیت کرده است ودر صورت پیاده شدن سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا در جامعه خانواده ها، زندگی‌ها و جامعه با نشاط و به آرامش خواهد رسید.
    فرمانده سپاه زرند با اشاره به لزوم سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خصوصا حجاب وعفاف گفت:: حجاب یکی از ویژگی‌های فاطمه زهرا (سلام الله علیها) حتی در خانه و حتی در برابر نابینای نامحرم دانست و ابراز داشت: متأسفانه امروز در جامعه به موضوع حجاب بی توجهی می‌شود که بایستی در این زمینه همه متولیان فرهنگی پایی کار باشند ودشمن در این زمینه اهداف خود را دنبال می‌کند وتلاش می‌کند زن را بی ارزش درخانواده وجامعه جلوه دهد.
    وی افزود: امروز باید هم به بعد شخصی و هم به بعد اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) توجه داشت، چرا که وضعیت امروز جامعه مانند دوره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است و تمام اهداف انبیا و اهل بیت، کتب آسمانی و همه خوبی‌ها در ولایت فقیه و شخص، ولی فقیه خلاصه شده است.
    فرمانده سپاه زرند در پایان سخان خود ابراز کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود نوشته است، امروز ولایت فقیه تنها، مظلوم وغریب است و همه وظیفه داریم از، ولی فقیه و ولایت فقیه حمایت کنیم، چرا که پرچم دار دین ولایت فقیه است. ما امروز در این شرایط سخت که دشمنان داخلی و خارجی ولایت فقیه را هدف قرار داده اند وظیفه داریم به موقع و با بصیرت در صحنه حاضر باشیم و از، ولی فقیه تبعیت و از ولایت فقیه حمایت کنیم
ارسال نظرات