ابهت حاج قاسم دشمنان را به وحشت انداخته بود

سردار مارانی گفت: ابهتی که خدا از حاج‌قاسم در دل دشمن انداخته بود، آنها را چنان وحشت‌زده کرده بود که جرات روبه‌رو شدن با او را نداشتند
کد خبر: ۹۳۱۳۲۷۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در یادواره شهید الله دادی اذعان کرد: شهیدان از جان، مال ، خانواده و فرزندان خود گذشتند و درراه خدا قدم گذاشتند و هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگان عادی هستند بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

سردار محمد مارانی با اشاره به اینکه شهید الله دادی یکی از شاگردان تربیت شده شهید زندی نیا بود گفت: این فرمانده شهید در تمام عملیات‌ها در کنار حاج مهدی زندی‌نیا طرح ریزی آتش را انجام می‌داد و درعملیات میمک درحالی که می توانست به خط مقدم نیاید و از عقب گلوله های آتش را هدایت کند با رشادت بیسم را بردوش خود بسته بود ودر خط مقدم در کنار همرزمانش قرار گرفت تا پشتیبانی را از خط مقدم انجام دهد.

همرزم شهید الله دادی در دوران دفاع مقدس بیان کرد: شهیدالله دادی در دوران دفاع مقدس با سن کمی که داشت اقدامات کلیدی را در پیشبرد عملیات ها انجام می داد و با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کردو خستگی برای این شهید معنی نداشت.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره اظهار کرد: شهید محمد علی الله دادی در ایجاد امنیت در جنوب شرق کشور نقش بسزایی داشته است در این منطقه اشرار امنیت را از مردم سلب کرده بودند که با تدابیر افرادی چون شهید الله دادی اشرار از این منطقه ریشه کن شدند و در این منطقه امنیت ایجاد شد.

وی گفت: پس از فرماندهی سپاه یزد به شهید الله دادی پیشنهاد فرماندهی یکی از قرارگاه های نیروی زمینی سپاه داده شد، اما شهید الله دادی قبول نکرد و به سپاه قدس رفت و در خط مقدم جبهه مقاومت با رژیم غاصب اسرائیل جنگید و به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید.

سردرا محمد مارانی عنوان کرد: حاج‌قاسم شخصیتی بی‌نظیر بود که همواره خود را یار و یاور امام زمان خودش می‌دانست و با روحیه جهادی و رزمندگی خود همه سرمایه‌گذاری‌های دشمنان را از بین برد و اقتدار را به جبهه مقاومت و حزب‌الله و مسلمانان داد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی در سوریه و لبنان جبهه اسلام و حق را رهبری کرد و درست زمانی که خیلی‌ها عقیده داشتند کار سوریه تمام است، در مقابل داعش و تکفیری‌ها ایستاد و سوریه را نجات داد و حتی اشرار را نیز با اقتدار توام با رافت اسلامی به آغوش نظام می‌کشید و در ماموریت‌ها، با غیرت و تعصب ویژه‌ای برای آرامش و آسایش مردم دل می‌سوزاند.

سردار مارانی گفت: ابهتی که خدا از حاج‌قاسم در دل دشمن انداخته بود، آنها را چنان وحشت‌زده کرده بود که جرات روبه‌رو شدن با او را نداشتند و دیدیم در نهایت با چه حیله شیطانی و بی‌رحمانه و ناجوانمردانه این فرمانده دلاور را به شهادت رساندندکه قطعا انتقام خون حاج قاسم برایشان سخت و دشوار خواهد بود.

وی افزود: آمریکایی که آمده بود در عراق بماند و پایگاه مستحکم زده بود تا بتواند از نفوذ جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و حزب‌الله و مکتب حاج‌قاسم شهیدمان جلوگیری کند نه‌تنها عراق بلکه منطقه را از دست داده است و در وحشت انتقام از خون سردار رشید اسلام به‌دست همین حزب‌الله و مقاومت است و پس از شهادت حاج‌قاسم همه ابهت و قدرت آمریکا در جهان شکست و امروز دچار فروپاشی و مشکلات غیر قابل جبران شده است.

ارسال نظرات