خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
سرهنگ صادقپور گفت: باتوجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور و تبعات گسترده این بیماری و همچنین جنگ اقتصادی موجود بر اثر تحریم های ظالمانه، خط مقدم بسیج سازندگی، خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۳۱۳۲۹۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

سرهنگ مهدی صادقپور مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اقدامات شاخص سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ابتدای سال جاری تا کنون بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی در ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و توسعه کشور نقش مهمی دارد و با توجه به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ ماه سال ۷۹ بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفت.

 

وی گفت: تشکیل بسیج سازندگی اقدام آتش به اختیار جوانان انقلابی برای تکمیل فعالیت های جهاد سازندگی بود. اما آنچه فعالیت‌های بسیج سازندگی در پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم را ارزشمند و هدفمند می کند، گسترش تفکر و زندگی جهادی در مناطق محروم است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در همین راستا بسیج سازندگی استان قزوین نیز بر اساس مأموریت های ذاتی اقدامات گسترده ای را به ویژه در بحث محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار اجرا کرده و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این فعالیت ها افزایش یافته است.

 

خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت

سرهنگ صادقپور با اشاره به اقدامات شاخص سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ابتدای سال جاری تا کنون بیان کرد: اجرای یکصد پروژه عمرانی و محرومیت زدایی، ارائه بیش ازچهار هزار خدمات درمانی رایگان، تشکیل ٨٠٠ گروه جهادی، سازماندهی۵٨٢ تیم درطرح شهید سلیمانی برای مقابله و قطع زنجیره ویروس کرونا، راه اندازی ده هاایستگاه سلامت درسطح استان درایام کرونا، راه اندازی ده هاکارگاه تولید ماسک، توزیع بیش از ١۴٠ هزاربسته بهداشتی از جمله اقدامات سازمان بسیج سازندگی در سال‌جاری می‌باشد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: همچنین توزیع بیش از ۱۸۰ هزار بسته معیشتی، توزیع بیش از ۴۵٠ هزار پرس غذای گرم، توزیع بیش ازهزاربسته گوشت(قرمز و مرغ)، توزیع هزار راس گوسفندقربانی، تهیه ١٣٠٠ دست پوشاک وکفش، برگزاری ٩ مرحله رزمایش نهضت کمک مومنانه درسراسراستان، توزیع بیش از ١۶هزار بسته لوازم التحریر، اهدای ١٠٠دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند استان بخش دیگری از اقدامات ما در سال‌جاری بوده است.

 

وی افزود: اهدای بیش از ۶٠٠ سری جهیزیه به زوج های جوان و ٢۶١ کالای اساسی زندگی، آزاد سازی ١٠٩ زندانی با جرائم غیرعمد، ارائه ۵٢٢ مورد مشاوره حقوقی رایگان، برگزاری کارگاه های آموزشی کارآفرینی واشتغال زایی، راه اندازی ٣ کارگاه خیاطی واشتغالزایی برای ٩٠ بانوی سرپرست خانواده، احداث و تعمیر ۶٠ واحد مسکونی برای محرومین از دیگر خدمات بسیج سازندگی استان در سال جاری است که به هم استانی های عزیز ارائه شده است.

 

سرهنگ صادقپور تصریح کرد: باتوجه به شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور ما حاکم است و تبعات گسترده این بیماری و همچنین جنگ اقتصادی حاکم بر کشور بر اثر تحریم های ظالمانه، خط مقدم بسیج سازندگی، خدمت رسانی به مردم شریف کشور و استان است و قطعا خدمات بسیج در جامعه و خدمت رسانی به مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می شود و این از افتخارات بسیج است که در هر شرایطی همراه ملت عزیز ایران است.

 

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها