فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد:

آمادگی سپاه برای ساخت 1500 واحد مسکونی ایثارگران

فرمانده سپاه قدس گیلان به تفاهم‌نامه تامین هزار و 500 مسکن ایثارگری که چند ماه پیش در استانداری منعقد شده بود را مورد توجه قرار داد و گفت:سپاه، تلاش برای حل مشکلات ایثارگران را وظیفه خود می‌داند.
کد خبر: ۹۳۱۳۲۹۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به موضوع تامین مسکن ایثارگران اظهار داشت: سپاه، تلاش برای حل مشکلات ایثارگران را وظیفه خود می‌داند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تفاهم‌نامه تامین هزار و 500 مسکن برای جامعه ایثارگری گیلان که چند ماه پیش در استانداری منعقد شده بود را مورد توجه قرار داد و گفت: حدود 30 یا 40 سال پیش یک سری اراضی به سپاه گیلان در شهرستان‌ها تعلق گرفت که امروز کارکرد نظامی ندارد و می‌توان از ظرفیت این اراضی نیز برای تفاهم‌نامه ساخت مسکن ایثارگران استفاده کرد.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه در شناسایی سایر زمین‌ها برای ساخت مسکن ایثارگران نیز با تمام امکانات در کنار بنیاد شهید و اداره‌کل راه و شهرسازی است ابراز داشت: باید به شکل جهادی و بسیجی‌وار در این کار متمرکز شویم و خود را موظف به خدمات‌دهی و رفع مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بدانیم.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی اراضی در وهله نخست خاطرنشان کرد: در ابتدا زمین‌ها باید به‌طور کامل شناسایی شود و نسبت به آماده‌سازی آن اراضی که آماده نیست اقدام شود و می‌توانیم با استفاده از ماشین‌آلات سپاه و دستگاه‌ها، کمک‌های مردمی و ادارات می‌توانیم زیرساخت‌های اولیه را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه وضعیت فعلی شایسته خانواده شهدا نیست تصریح کرد: سپاه با تمام امکانات برای خدمتگزاری و فراهم کردن مقدمات کار مذکور آماده است.

 

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار