خبرهای داغ:
افتتاح پایگاه انسیه تابع حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها و الغدیر تابع حوزه امام حسین علیه السلام در شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شهرک بهاران نجف آباد افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۱۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها و حوزه امام حسین علیه السلام دو پایگاه خواهر و برادر انسیه و الغدیر در محله شهرک بهاران فاز اول آزادگان شهرستان نجف آباد افتتاح شد. این برنامه با اقامه نماز مغرب و عشا آغاز و در ادامه آیاتی از قرآن کریم و حدیث شریف کسا قرائت گردید.
حجت‌الاسلام احمدی مسئول محترم نمایندگی ولی در ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و حجت‌الاسلام حسناتی امام جمعه محترم شهرستان مهمانان ویژه این برنامه بودند. حجت‌الاسلام احمدی به عنوان سخنران اول به بیان فضائل و مناقب حضرت زهرا سلام الله علیها پرداختند ایشان بیان کردند، زندگی ما باید در مسیر حضرت زهرا سلام الله علیها باشد هر زمان صحبت از حضرت زهرا سلام الله علیها می شود مسئله دفاع از ولایت مطرح است. مثل امام مثل کعبه است که به دور مردم نمی چرخد این مردم هستند که دور کعبه می چرخند پس مردم باید حول محور ولایت بچرخند. برای ما که همه محب حضرت زهرا سلام الله علیها هستیم سبک زندگی ایشان در تمام شئونات حجت است.
ایشان در ادامه افزودند که الگوگیری از ائمه به این معنا نیست که حتماً به مقام آنها برسیم بلکه به این معناست که باید تمام تلاش خودمان را داشته باشیم و در رسیدن به مقام آنها از دیگران سبقت بگیریم.
در ادامه ایشان هدف از این برنامه را افتتاح پایگاه انسیه و الغدیر عنوان نموده و گفتند هم افزایی رابطه مسجد و پایگاه بسیار اهمیت دارد در واقع پایگاه بسیج یکی از ارکان مسجد است.

مهمان ویژه بعدی این برنامه حجت الاسلام حسناتی امام جمعه محترم شهرستان بودند. ایشان هم طی بیاناتی با ذکر تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها عنوان نمودند باید از طاغوت جدا شویم و در راه الهی که راه اولیا و معصومین است وارد شویم. ما باید مسیر را درست برویم این دنیا محل گذر است، ماندنی نیست باید از نعمت ولایت اهل بیت که خداوند به ما داده جدا نشویم. حضرت زهرا سلام الله علیها تمام جرمش این بود که از توحید و خدا حرف می زد  و اگر اینها را نمی گفت کسی به ایشان کاری نداشت.

ایشان افزودند بهترین مناسبت را انتخاب کرده‌اید برای افتتاح این پایگاه ها دشمن را می ترساند با کلاس های اعتقادی و بصیرتی که در این مکان‌ها برگزار می شود دشمن می ترسد و می فهمد که نمی تواند دست از پا خطا کند. امروز بسیج ما صادر شده است در عراق حشد الشعبی در یمن انصارالله و در لبنان حزب الله همان بسیج ماست.



ارسال نظرات
پر بیننده ها