خبرهای داغ:
تیم فوتسال استان قزوین:

پذیرایی فوتسالیست های کراپ از نماینده قرچک

نماینده فوتسال استان در ادامه لیگ برتر به مصاف شهید منصوری قرچک می رود.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۷۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر فردا پیگیری می شود که تیم فوتسال کراپ الوند در خانه از شهید منصوری قرچک پذیرایی می کند.

این دیدار در حالی از ساعت 15 فردا در سالن یادگار امام الوند برگزار می شود که نماینده فوتسال استان با دو تساوی ، دو شکست و یک پیروزی و کسب 5 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد .

تیم فوتسال کراپ الوند با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش در این فصل تا به اینجا علیرغم بازی های خوبی که به نمایش گذاشته ، اما در نتیجه گیری نتوانسته موفق عمل کند .

نماینده استان هفته گذشته پیروزی مقابل مقاومت البرز را که با دو گل هم پیش افتاده بود ، با شکست عوض کرد تا دست خالی کرج را ترک کند.

تیم فوتبال کراپ در دیدار های گذشته دو تساوی خارج از خانه مقابل فردوس قم و شهروند ساری کسب کرده و مقابل گیتی پسند هم نتیجه را واگذار کرده و تنها برد این تیم مقابل اهورای بهبهان به دست آمده است .

هدایت تیم فوتسال کراپ بر عهده رضا لک سرکربی مطرح فوتسال کشورمان است که در کارنامه دوران مربیگری او ، سابقه قهرمانی با منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان دیده می شود.

ق/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها