مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان خبر داد:

توزیع بیش از 300 بسته معیشتی بین کارمندان نیازمند در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی بیش از 300 بسته معیشتی و 380 پک بهداشتی بین کارمندان نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۱۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که دغدغه بسیج و سپاه گره گشایی از مشکلات مردم در مناطق محروم و افراد نیازمند است، گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج کارمندان سپاه سلمان دوشا دوش کادر درمان جهت مقابله با کوید 19 در عرصه های خدمت رسانی و کمک به نیازمندان حضور فعال و چشمگیری داشته است.

مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: بسیج کارمندان سپاه استان با شناسایی افراد آبرومند و نیازمند در سطح ادارات استان ماموریت خود را در ریشه کنی این ویروس منحوس آغاز کرده است و از ابتدای سال 99 تا کنون توانسته خدمات ارزشمند و ارزنده ای را به قشر کارمندان ارائه دهد.

وی ادامه داد: در راستای عملیاتی شدن فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) به منظور مواسات و همدلی با قشر آسیب دیده از کرونا و کارمندان نیازمند رزمایش کمک مومنانه را در سطح شهرستانها و ادارات استان اجرا کرده است.

سرهنگ بیک نژاد ادامه داد: در راستای تداوم رزمایش مومنانه این سازمان در اجرای طرح شهید سلیمانی برنامه های متفاوتی را ویژه کارمندان اجرا کرده که توزیع 300 بسته معیشتی و حمایتی در شهرستانهای زاهدان، نیکشهر، توزیع 380 پک بهداشتی، توزیع 140 عدد ماسک رایگان بین مردم از مهم ترین اقدامات این سازمان بوده است.

این مسئول برگزاری برگزاری 4 میز خدمت در 4 شهرستان استان، ویزیت رایگان، تب سنجی و غربالگری بیماران، ضد عفونی و گند زدایی ادارات، اهداء خون توسط کارمندان، را از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بر شمرد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان تکریم و تجلیل از کارمندان شهرداری و پارکبانان، تجلیل و قدر دانی از مدافعان سلامت بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر، برگزاری مانور بسیج هلال احمر جهت شناسایی بیماران کرونایی و راههای پیشگیری  از آن و ضد عفونی و گند زدایی بانک تجارت استان را نیز از برنامه های اجرا شده طرح شهید سلیمانی عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار