برگزاری اولین دوره مکتب حاج قاسم با عنوان لبخند ماه در زندان چابهار

دوره مکتب حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی فرمانده سپاه چابهار و حضور مسئولین شهرستان برای زندانیان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۷۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان گفت: جامعه اسلامی نیاز به الگویی با عنوان مکتب شهید سلیمانی که رهبری به کرات به آن اشاره و تاکید کردند، دارد که این مکتب دارای شاخص‌هایی است که همه باید از آن بهره‌مند شویم.

وی ولایت پذیری را شاخص‌ترین ویژگی مکتب حاج قاسم دانست و افزود: سردار سلیمانی همواره مطیع و پیرو محض ولایت و رهبری بود، به نحوی که همیشه سعی می‌کرد منویات رهبری به صورت دقیق و کامل و بدون کمترین دخل و تصرفی اجرا و عملیاتی شود.

فرمانده سپاه چابهار افزود: اخلاص به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته مکتب سلیمانی همواره زبانزد خاص و عام بود و خداوند به واسطه همین اخلاص و تقوا، عنایت ویژه‌ای به این شهید والامقام داشت و سردار سیلمانی نیز تنها برای رضای حق، کار و تلاش می‌کرد.

سرهنگ پوراحمدیان با بیان اینکه از دیگر شاخصه‌های مکتب حاج قاسم، مراقبت از حدود شرعی در میدان نبرد و فعالیت‌های روزانه بود، ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی، امروز و در سراسر جهان مریدان و پیروان زیادی دارد چراکه خون پاک این سردار موجب وحدت و انسجام بیشتر ملت ایران و عراق و همدلی فرماندهان محور مقاومت برای مقابله با استکبار جهانی شده است.
ارسال نظرات