خبرهای داغ:
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی اعلام کرد

قدردانی از حضور مردم و مسئولین استان در استقبال از شهدای گمنام

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی از حضور باشکوه مردم و مسئولین استان در مراسم استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس؛ تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۸۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی از حضور باشکوه مردم و مسئولین استان در مراسم استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام تقدیر و تشکر این اداره کل به شرح زیر است:
 
مردم غیور، ولایت مدار و شهید پرور استان خراسان جنوبی؛ اینک پس از گذشت ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، با حضور گرم و پرشورتان در استقبال از شهدای گمنام ثابت کردید که همچنان پیرو خون پاک و مطهر شهیدانی هستید که عاشقانه جان عزیز خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز تقدیم کردند.

شهرستان بیرجند، شهرستان قاین و شهر آبیز در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شاهد حضور پیکر مطهر ۵ شهید گمنام در دامان مردم خود بود؛ شهیدانی که عطر حضورشان چنان در کالبد شهر دمیده شد که حال و هوای همه را عاشورایی ساخت.

زن و مرد، پیرو جوان، کسبه و دانشجو، نظامی و انتظامی و مسئولان استان خراسان جنوبی با استقبال پرشور و گرمشان ثابت کردند که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، همچنان در راه حفظ و نشر ارزش‌های والای دفاع مقدس سر از پا نشناخته و همچنان با پیروی از رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای "مد ظله العالی" آماده دفاع از کیان و ارزش‌های اسلامی این انقلاب شکوهمند هستند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از نماینده معزز، ولی فقیه در استان، استاندار محترم، فرماندهان و کارکنان یگان‌های نظامی و انتظامی، مسئولان ومدیران دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان عزیز، دانشجویان، دانشگاهیان واقشار مختلف مردم ولایت مدار استان بخصوص مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، قاین وزیرکوه، روحانیت معظم، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در برپایی مراسم استقبال، وداع و تدفین شهدای گمنام، برخود لازم می‌داند از این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر نماید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها