حجت الاسلام منتشلو در جمع پرسنل گردان شهید خرازی:

داشتن روحیه انقلابی وتفکر بسیجی نیاز اساسی جامعه امروز است

مسول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره با اشاره به برخی از مشکلات کشور گفت: داشتن روحیه انقلابی و تفکر بسیجی نیاز اساسی جامعه امروز است.
کد خبر: ۹۳۱۳۷۴۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره در جمع پرسنل گردان پیاده شهید خرازی با اشاره به برخی از مشکلات کشور که عمده این گرفتار یهابه سومدیریت در کشور برمی گردد گفت: داشتن روحیه انقلابی و تفکر بسیجی نیاز اساسی جامعه امروز است.

وی در ادامه گفت: دشمن نمی‌خواهد کشور در عرصه‌های اقتصادی روی پای خود بایستد از این رو یکی از تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی پروژه و پروسه نفوذ در عرصه‌های اعتقادی، فرهنگی، علمی و ... است، که از طریق رسوخ در مراکز حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی و... صورت می‌گیرد.

منتشلو اضافه کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، علاج مشکلات کشور را چه مشکلات اقتصادی، چه مشکلات سیاسی بیرون از این مرز‌ها نمی‌شود پیدا کرد، از این رو باید به ظرفیت‌های داخلی و داشته‌ها و توانمندی‌های خودمان تکیه کنیم؛ بنابراین دولت باید در عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ قانون اساسی توجه و اهتمام جدی داشته باشد، چرا که با حرف و شعار نمی‌شود به نتیجه‌ای دست پیدا کرد.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره تصریح کرد: آنچه دغدغه جدی اقشار مختلف جامعه است و به عبارتی ذائقه مردم را تلخ کرده است، فاصله گرفتن برخی مسئولان پرمدعا، از مطالبات و منویات مقام معظم رهبری است که البته این مهم هم مطالبات مردم است.

امروز اگر از اقتصاد مقاومتی صحبت می‌کنیم الزاماً با فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی امکان پذیر است، لذا اگر می‌خواهیم اقتصاد را سامان دهیم باید به فکر تسرّی تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باشیم، چون علت همه این معضلات فقدان این تفکر و روحیه و مدیریت در سیستم اقتصادی کشور است.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های حفظ و صیانت از انقلاب و تقویّت شجره طیّبه ولایت فقیه و مقابله با چالش‌ها و تهدیدات و نگرانی‌ها، بازگشت به فرهنگ بسیجی و تکیه بر مبانی و مؤلفه‌های بسیجی و حضور همه اقشار بسیجی در عرصه‌های جهادی و در عرصه‌های گوناگون است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات