نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبرداد و گفت: دانشگاه فرهنگیان از ظرفیت شهرستان ها برای پرورش معلمان فرهیخته استفاده کند.
کد خبر: ۹۳۱۳۷۶۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گرمی راه اندازی می شود

ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان گرمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اردبیل ، به تبیین اهمیت دانشگاه فرهنگیان در پرورش معلمان پرداخت و گفت: با توجه به نیاز مبرم استان اردبیل به معلمان جدید و جذب دانشجو معلم جهت پرورش و جایگزینی با معلمان بازنشسته، طبق رایزنی با خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، مقرر شد پردیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گرمی راه اندازی شود.

وی به مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: کمبود فضای آموزشی، خوابگاه و بودجه فرهنگی و عمرانی از جمله مشکلاتی است که دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با آن رو به رو است.

عضو هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با راه اندازی پردیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گرمی ضمن کاهش مشکل فضای آموزشی این دانشگاه، ظرفیت شهرستان ها نیز در راستای پرورش معلمان فرهیخته برای آینده نظام تعلیم و تربیت بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار