جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان گفت: تست تشخیص سریع کرونا از سالمندان شهرستان هیرمند در قالب طرح شهید سلیمانی در منازلشان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۳۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بها هدف کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری منحوس پزشکان و کارکنان بسیج جامعه پزشکی استان در سطح روستاها و شهر ها در حال خدمت رسانی بی منت به بیماران و نیازمندان هستند.
 
وی با اشاره به این مطلب که طرح شهید سلیمانی در آذرماه سال جاری آغاز شده و تا شهریور ماه سال 1400 به مدت 6 ماه تداوم خواهد داشت، افزود: در این طرح پزشکان، پرستاران، کارکنان مراکز بهداشت در کنار یکدیگر با همت جهادی برای ریشه کنی کوید 19 پای کار آمده اند.
 
فاطمه کمیلی ادامه داد: در راستای طرح سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی بازدید و آموزش چهره به چهره در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مراجعین بانک رفاه و بانک ملی، تعدادی از نانوایی‌ها، دفترالکترونیک قضایی و دفتر پیشخوان دولتی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایرانشهر انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: تست تشخیص سریع کرونا از کارکنان آموزش پرورش شهرستان هامون و چند خانواده سالمند توسط تیم سلامت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون نیز انجام شده است.

وی افزود: نمونه گیری از خانواده‌ها و اطرافیان بیماران کرونا مثبت اسلام آبادخاش در راستای اجرای طرح شهیدسلیمانی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی خاش انجام شد.

کمیلی در پایان اظهار داشت: بازدید از اماکن و واحد‌های تهیه و توزیع موادغذایی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی خاش نیز در راستای طرح شهید سلیمانی اجرا شده است.
ارسال نظرات