عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع):

تاثیرات منفی اعتماد به آمریکا را در برجام دیدیم/ جهاد راهبرد مقاومت اسلامی است

ابوذر یاسری گفت: جهاد راهبرد مقاومت اسلامی است. ما در ایران تاثیرات منفی اعتماد به آمریکا را در برجام دیده ایم.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۵۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ابوذر یاسری عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) صبح امروز در نشست تخصصی عناصر تمدن ساز در بیانیه گام دوم انقلاب با یاد آوری و تاکید بر منویات مقام معظم رهبری به تحلیل و بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عناصر تمدن ساز در بیانیه گام دوم انقلاب نظیر تحلیل خوش بینانه و شکست محاصره ی تبلیغاتی دشمن پرداخت و گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرموده اند «شما جوانان باید پیشگام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید؛ در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. یاس و نومیدی را از خود برانید. این نخستین و ریشه ای ترین جهاد است.»
وی در خصوص کوشش جوانان در پیش گام بودن جهت شکست محاصره تبلیغاتی غرب و با انتقاد به سیاه نمایی و سانسور های تبلیغاتی رسانه های غربی اظهار داشت: غرب ما را در محاصره ی تبلیغاتی قرار داده و وضعیت اسفبار بعضی از جوامع غربی که از دید رسانه ها پنهان مانده اند نمونه آن است.
یاسری بر اساس فرمایشات رهبری راهبرد تمدن سازی نوین را جهاد خواند، و افزود: جهاد الگوی پیشرفت است.
عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) با ذکر مثال کوشش های شهید تهرانی مقدم در زمینه ی جهاد علمی و جهاد خودکفایی جهاد را راهکار مقابله با تحریم ها و سازنده ی استقلال خواند و با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور جهاد مدیریت را در کنترل کرونا و کاهش آمار کار آمد دانست.
وی ادامه داد: جهاد راهبرد مقاومت اسلامی است. ما در ایران تاثیرات منفی اعتماد به آمریکا را در برجام دیده ایم.
یاسری در پایان به جایگاه ایران در سطح جهانی اشاره کرد و به رتبه ی ۲۱ ام اقتصاد جهانی اشاره داشت و با استناد به بی کفایتی های دوره های قاجار و پهلوی، انقلاب اسلامی را پایانی بر وابستگی ایران دانست و با ذکر این فرمایش مقام معظم رهبری که روزی که ملت ایران به قله برسد تمام دشمنی ها پایان می یابد راهکار مبارزه را پیشرفت روز افزون و آگاهانه دانست.

ارسال نظرات