فرمانده سپاه بیت المقدس در سفر یک روزه به قروه عنوان کرد؛

توسعه ارزش های انقلاب اسلامی و همگرایی بیشتر در سطح شهر، هدف نیروهای انقلابی است
کد خبر: ۹۳۱۳۸۶۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در سفری یک روزه با حضور در شهرستان قروه ضمن بررسی برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیجیان پایگاه های مقاومت نیز دیدار نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با حضور در شهرستان قروه به بررسی وضعیت برنامه های سپاه پاسداران و دیدار با خانواده های شهدا و بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها پرداخت.

بر اساس این گزارش وی ابتدا در جلسه شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه حضور یافت و پس از آن در دیدار با خانواده شهید منوچهر سعیدی تنها شهید مدافع حرم استان کردستان با تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده شهداء ، یاد و خاطره شهدای محور مقاومت را گرامی داشت.

سردار حسینی همچنین از مدرسه راهیان کوثر شهرستان قروه بازدید نمود و مشکلات این مدرسه را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه با حضور در حوزه های مقاومت به بررسی وضعیت حوزه ها پرداخت و برنامه های محوله سپاه پاسداران را مورد پیگیری قرار داد.

فرمانده سپاه بیت المقدس همچنین به عیادت پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت حاج هوشنگ عبدالملکی که مدتی است در بستر بیماری بوده اند شتافت و حال عمومی وی را مورد بررسی قرار داد.

سردار حسینی در ادامه برنامه های خود دیداری با فرماندهان پایگاه های مقاومت شهر قروه داشت و مسائل و مشکلات انان را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین دیداری عمومی با برخی از بازنشستگان سپاه پاسداران نیز برگزار نمود و به بررسی وضعیت انان پرداخت.

فرمانده سپاه بیت المقدس در بخش پایانی برنامه های خود نیز با حضور در مسجد امام علی (ع) آخرین وضعیت احداث و تکمیل مسجد را مورد بررسی قرار داد.

توسعه ارزش های انقلاب اسلامی و همگرایی در سطح شهر هدف نیروهای انقلابی است

سردار سیدصادق حسینی در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اهداف سفر یک روزه خود پرداخت و اظهار داشت: ما معمولا برای بررسی پیشرفت امور برنامه ها به شهرستان ها سفر داریم و امروز هم هدف ما از این سفر دیدار با خاواده معظم شهدا و دیدار با بسیجیان و پیگیری امورات در مجموعه سپاه پاسداران بود.

وی افزود: امروز جلسه خیلی خوبی با فرمانده پایگاه های مقاومت داشتیم که یک جلسه هم اندیشی بود و در این نشست صمیمی مسائل مختلف و دیدگاه ها و نیازمنذدی های شهر ارائه شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم بخشی از نیازمندی افراد و نیروها را تامین کنیم ، گفت: تعمیق افکار و ارزش های انقلاب اسلامی، زمام بخشی به انقلاب اسلامی از اهداف ما می باشد و برای جوانان انقلابی در جنگ نرمی که بچه های مسئول حوزه ها و پایگاه ها انجام می دهند و اداره می کنند در این شرایط سخت و مبارزه همه جانبه با استکبار آرزوی موفقیت داریم.

به گفته سردار حسینی هدف مشترک بین نیروهای انقلاب و بچه های حزب اللهی توسعه ارزش های انقلاب اسلامی ، همگرایی بیشتر در سطح شهر و منطقه خواهد بود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات