به همت بسیجیان قرارگاه فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج؛
حسینیه سیار عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه در سطح شهر کرج به مدت 5 روز به همت بسیجیان قرارگاه فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) و با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرج به حرکت درآمد.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۷۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسینیه سیار عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه در سطح شهر کرج به همت بسیجیان قرارگاه فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) و با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرج به حرکت درآمد، که طی مدت 5 روز گروه های هنری با اجرای سرود و نمایش مذهبی برای عموم ارادت خود را به محضر شهیده ولایت ابراز کردند.

رئیس ادراه امور قرآنی ومذهبی شهرداری کرج با اشاره به شرایط متفاوت فاطمییه امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا وکم رنگ شدن فعالیت های هیات مذهبی در سطح شهر، هدف از اجرای این برنامه شهری را زنده نگه داشتن فرهنگ و قیام فاطمی (س) در بین اقشار مختلف جامعه و علاقمندان خاندان عطمت و طهارت عنوان کرد، افزود: این برنامه ارزشمند با مشارکت قرارگاه فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، هیئت رزمندگان، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج و شورای قرآنی مناطق 6 و 9 کرج برگزار شد.

 وحید قاسمی وند بیان کرد: این برنامه که با استقبال خیلی خوب مردم مواجه بود، شامل برنامه های اجرای سرود، نمایش مذهبی، نوحه سرایی و بیان فضایل حضرت زهرا(س) می باشد.

ارسال نظرات