فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: وظیفه همه ما پاسداران و بسیجیان ارائه خدمت به مردم به ویژه به قشر محروم جامعه است و نیز دستگاه های دیگر هم باید در این زمینه همکاری کنند.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۸۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

پاسدار شعبانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری کلمه رزمایش را مطرح کردند، بسیجیان برای برگزاری این رزمایش و به نمایش گذاشتن کمک‌های مومنانه از اول پای کار آمدند و خوشبختانه تا به اکنون این راه را ادامه دادند و تا ریشه کن شدن کامل این بیماری درصحنه هستیم و راه را به حول قوه الهی ادامه خواهیم داد.

بارزترین دستاورد اجرای طرح شهید سلیمانی ارتقاء سطح محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: وظیفه همه ما پاسداران و بسیجیان ارائه خدمت به مردم به ویژه به قشر محروم جامعه است و دستگاه های دیگر هم باید در این زمینه همکاری کنند و وظیفه ما این است که به هر فرد نیازمند، خدمات ارائه دهیم.

وی همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی برای ارائه خدمات متنوع به بیماران برشمرد، افزود: اجرای این طرح دستاوردهای خوبی داشته و در این طرح محله های مختلف مشخص شدند که برای هر محله، یک گروه جهادی انتخاب و کارها از محله ها با هماهنگی مراکز بهداشتی مدیریت و اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) با بیان اینکه بسیج نیرویی مردمی است، عنوان کرد: ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و تا آخر در تمام میادینی که نیاز به نقش آفرینی ما وجود داشته باشد، خواهیم بود و مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

پاسدار  شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان در سال های پس از انقلاب اسلامی، همیشه در کنار نظام و مردم بودند و بسیاری از کارها که امکان به نتیجه رسیدنش سخت به نظر می‌رسید با حضورشان کارهه به نتیجه رسید و موفق شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها