توزیع 300 بسته کمک مومنانه در مناطق محروم کمالشهر و مهرشهر

فرمانده حوزه بسیج 417 شهدای کمالشهر از تهیه و توزیع 300 بسته معیشتی و کمک مومنانه به همت جهادگران این حوزه در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۹۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده حوزه بسیج 417 شهدای کمالشهر اظهار داشت: 300 بسته کمک مومنانه به همت بسیجیان این حوزه تهیه و در مناطق محروم کمالشهر توزیع شده است.

توزیع 300 بسته کمک مومنانه در مناطق محروم کمالشهر و مهرشهر

وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی شامل مرغ، ماکارانی، برنج، روغن و مواد ضدعفونی و هر بسته به ارزش تقریبی 300 هزار تومان می باشد، بیان کرد: ان شاء الله تا پایان این همه گیری ویروس منحوس کرونا در کنار مردم محروم و آسیب دیده خواهیم بود.

وی مهمترین هدف بسیجیان را محرومیت‌زدایی عنوان کرد، افزود: شیوع ویروس کرونا بسیاری از هموطنان را دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی کرد که در همین راستا برای مقابله با این وضعیت، رزمایش کمک مومنانه از ابتدای همه گیری این ویروس به ‌طور مستمر در این حوزه ادامه دارد.

فرمانده حوزه 417 شهدای کمالشهر در پایان  خاطر نشان کرد: همچنین بیش از یک هزار پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان محروم منطقه مهرشهر به همراه بسته های گوشت قربانی‌ بین نیارمندان حسن آباد کمالشهر توزیع و همچنین در راستای کمک مومنانه بیش از پنج جهیزیه به زوج های جوان نیازمند اهداء شد.

توزیع 300 بسته کمک مومنانه در مناطق محروم کمالشهر و مهرشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار