خبرهای داغ:
احمدپور گفت: آنچه واقعیت دارد حضور گسترده، عملیاتی، اجرایی و به معنای واقعی کلمه در میدان بودن سپاه و بسیج در اجرای تمام برنامه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا است که یک پای ثابت محسوب می‌شدند.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین طی مراسمی و با حضور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولین، از بسیجیان و عوامل هلال احمر شرکت‌کننده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، در مجتمع فرهنگی باران این شهرستان تجلیل شد.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این مراسم با بیان این موضوع که در هر برنامه‌ای به نام شهید حاج قاسم سیلمانی مزین باشد، قطعا گشایش، آثار مثبت و خیرات و برکات وجود دارد، تصریح کرد: پایش طرح شهید سلیمانی از منازل شروع شد و افراد دارای کرونای مثبت شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند.

وی گفت: این امر موجب کاهش شیوع بیماری کرونا در شهرستان آبیک شد و به همت این عزیزان و همراهی مردم در وضعیت آبی کرونایی قرار داریم.

احمدپور اظهار کرد: از نخستین روز آغاز این بیماری، آنچه واقعیت دارد حضور گسترده، عملیاتی، اجرایی و به معنای واقعی کلمه در میدان بودن سپاه و بسیج در اجرای تمام برنامه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا بود که یک پای ثابت محسوب می‌شدند.

فرماندار آبیک عنوان کرد: زحمات و تلاش‌های امام جمعه، مسئولان سپاه و بسیج، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های دخیل در امر مقابله و پیشگیری از کرونا در شهرستان قابل تقدیر است.

وی افزود: آبیک در وضعیت آبی قرار دارد که به معنای نادیده گرفتن شرایط و جهش، بیماری نیست و هر لحظه با یک خطا و لغزش امکان بازگشت به وضعیت‌های نارنجی و قرمز وجود دارد و جلوگیری از این امر نیازمند تدبیر مسئولین و همراهی مردم شریف این شهرستان است.
 
۶۰۰۱/پ ۳۰/ب
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها