خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از بیش ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری،بهداشتی نشست های روشنگری ،ورزشی ، جهادی و یادواره شهدا به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان هندیجان و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۸۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجر درناحیه سپاه هندیجان با حضور فرمانده ناحیه و معاونت ها و فرمانده حوزه ها و سایر اقشار بسیج از جمله بسیج مداحان ، بسیج ورزشکاران و بسیج اصناف و بسیج کارگری برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت : نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجر برگزار که به برنامه های پیشنهادی بیش از ۱۰۰مراسم متنوع با حضور بسیجیان در سطح شهرستان هندیجان برگزار می شوند.

وی افزود: برنامه ها در راستای دهه فجر از جمله میقات صالحین و یادواره شهدا، انواع مسابقات ورزشی و اردوهای جهادی و بازی های بومی و محلی و کوهپیمایی همراه با تریبون آزاد برگزار می شوند.

 

وی بابیان ایستگاه های سلامت در سطح شهرستان گفت: با تلاش پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ، ایستگاه های سلامت بهداشتی همراه با بسته های معیشتی در میان مردم و محرومان با حمایت گروه های جهادی بسیج و خیرین و سپاه استان در دهه فجر برگزار می شوند.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا س برنامه های متنوعی بصورت فضاهای حقیقی و مجازی با رعایت پروتکل بهداشتی باهمت و تلاش مخلصانه بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می شوند.

وی با اشاره به مسابقات قرآنی بیان کرد : از عمده کارهای ارزشمند برگزاری محافل قرآنی و نمایشگاه کتاب و صنایع دستی و دیدار با خانواده شهدای انقلاب و شهدای هشت دفاع مقدس و غبارروبی مزار مطهر شهدا است که در ایام الله دهه فجر و ۲۲بهمن با توجه ویژه به نکات و موارد بهداشتی انجام خواهند گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها