فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

خدمت به مردم و رضایت آن ها اولویت اصلی مسئولان است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی ما خدمت و رضایت مردم است و نگاه مادی و دنیوی جزو اولویت های آخر یک مسئول انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۴۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه امامت تبریز افزود: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین نشان و مدال افتخار برای مسئولان است چراکه خدمت به مسلمین،  اجری اخروی و عظیم پیش خداوند متعال دارد.

وی ادامه داد: تغییر و تحول در همه جا مرسوم و طبیعی است ولی مهم تر اینکه هر جا و هر مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شد، با جان و دل در آن جایگاه  تلاش کنیم.

سردار خرم در بخش دیگر سخنان خود گفت: اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه طبق آیات، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.
وی با بیان اینکه ولایت پذیری و ایثارگری از بارزترین اخلاقیات بسیجیان و سپاهیان است، بیان کرد: همه شهدای انقلاب از اول تا امروز، همین ویژگی ها را داشتند چراکه بدون داشتن چنین شاخصه هایی، فدا کردن جان و مال خود، امکان پذیر نخواهد بود.
سردار خرم در ادامه با قدردانی از فرمانده و کارکنان سپاه امامت تبریز، اضافه کرد: کارکنان خدوم سپاه امامت در طول این چند سال و به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا، خدمات شایسته و ارزشمندی برای مردم انجام دادند.

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات حسن صفدری به عنوان فرمانده سابق سپاه امامت تبریز، حسین پوراسماعیل به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار