فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز از اعمال محدودیت ها درسه نقطه از استان اردبیل خبرداد و گفت: تاکنون یک هزار اماکن متخلف شناسایی و پلمپ شده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۴۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

جریمه تردد بین شهری ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اکبر بهنام جو جلسه هفتگی طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به ارتقای سطح پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه و جلوگیری از عادی سازی مردم از شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: تاکنون 95 درصد جمعیت استان بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر توسط بسیجیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل غربالگری و پایش شده اند.

استاندار اردبیل گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با شعار هر پایگاه مقاومت بسیج یک پایگاه سلامت برای قطع زنجیره ای شیوع کرونا ویروس در سطح استان اردبیل انجام می شود تاکنون تاثیرات خوب و قابل توجهی در امر جلوگیری شیوع کرونا و کاهش اماری مرگ ومیر و شیوع ان در سطح استان اردبیل داشته است.

سردار مستعد فرمانده جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم سلامت و امنیت جامعه را یک نعمت بزرگ و بسیار مهم دانست و افزود: آموزش، اگاهی سازی و اطلاع رسانی به مردم یکی از ضروریات مهم این روزهای کرونایی است و باید همه دستگاه های اجرایی مربوطه نظارت میدانی خود را در رابطه با اگاه سازی مردم افزایش و از ارائه گزارش های کلیشه ای و غیرواقعی پرهیز کنند.

سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز از اعمال محدودیت ها درسه نقطه از استان اردبیل خبرداد و گفت: تاکنون یک هزار اماکن متخلف شناسایی و پلمپ شده است.

ارسال نظرات