حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان در دیدار مسولین امور ورزش استان ضمن تاکید برسلامت جسم وروح ابرازداشت: حضور جانبازان و معلولین در ورزش یک برکت برای جامعه است
کد خبر: ۹۳۱۴۰۶۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برای پیشرفت استان کرمان در حوزه ورزش و جوانان به تازگی مجموعه‌ای با حضور همه نمایندگان و مسئولان ارشد استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: توقع ما از ورزشکاران استان کرمان این است که طرح درستی در مورد ساماندهی ورزش استان به ما ارائه دهند
علیدادی گفت: ما در مجموعه‌ای که به تازگی راه‌اندازی کردیم قطعاً مصوباتی خواهیم داشت، این قول را می‌دهم که تصمیمات خوبی در بحث ورزش به ویژه دو و میدانی برای استان کرمان گرفته شود.
وی تصریح کرد: حضور جانبازان و معلولین در ورزش یک برکت برای جامعه است، حضور جانبازان و معلولین در ورزش سطح ورزش استان کرمان و کشور را ارتقا داده و بالا برده است و امیدواریم همچنان شاهد درخشش این عزیزان در این حوزه باشیم.
نماینده، ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: توسعه متوازن ورزش در استان کرمان استعداد‌های نابی را به ورزش قهرمانی کشور تحویل می‌دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات