معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور در دیدار با امام جمعه بیان داشت:
میثم مرادی بیناباج:مزیت کرمان با تمام تاریخ غنی و هویت آن در حال حاضر وجود مضجع پاک و مطهر سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و باید یک طراحی و برنامه‌ریزی دقیق برای آن بشود.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۶۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛میثم مرادی بیناباج، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور در دیدار با امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز مشتاقان بسیاری از سراسر ایران اسلامی و کشور‌های حامی جریان مقاومت آروزی زیارت مزار سردار دل‌ها را دارند؛ اظهار کرد: مزیت کرمان با تمام تاریخ غنی و هویت آن در حال حاضر وجود مضجع پاک و مطهر سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و باید یک طراحی و برنامه‌ریزی دقیق برای آن بشود.



وی با اشاره به صحنه‌های دلدادگی آرزومندان شهادت بر مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بنده به واسطه آنکه سال‌ها توفیق داشته‌ام خادم حرم مطهر امام رضا (ع) باشم اینگونه صحنه‌های دلدادگی را فقط در حرم مطهر ایشان دیده‌ام.


معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور با بیان اینکه وجود مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان آن‌هم به‌خواسته خود ایشان یک اتفاق مهم و قابل تأمل است؛ افزود: مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بدون شک برای راهبرد تمدن سازی انقلاب اسلامی یک جایگاه استراتژیک است و باید روی این موضوع کار جدی بشود و حوزه هنری کرمان نیز این ظرفیت را خوب تشخیص داد و جزو رسانه‌های شاخص ترویج مکتب شهید سلیمانی شد.



مرادی بیناباج با اشاره به اینکه نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها، ولی و راهبر مراکز استانی حوزه هنری هستند؛ گفت: ما به دنبال این هستیم که مراکز استانی به عنوان مرجع هنر انقلاب اسلامی تبدیل شوند و همیشه به مدیران استانی تأکید داریم نظرات نمایندگان، ولی فقیه را حتماً مد نظر قرار بدهند.



وی با بیان این نکته که برای ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به نقطه‌ی تمدن‌ساز که مورد تأکید مقام معظم رهبری است به هنر نیازمندیم؛ بیان کرد: ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مأموریت ویژه حوزه هنری استان کرمان است و امیدوارم در انجام این مأموریت مهم موفق باشند.


در پایان این دیدار که عبدالحمید قره‌داغی معاون اداری و مالی، محمد توکلی، معاون راهبردی حوزه هنری کشور و مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری استان کرمان حضور داشتند؛ عبدالحمید قره داغی کتاب خاطرات شیخ حسین انصاریان را که هنوز به طور رسمی منتشر نشده به امام جمعه کرمان اهدا کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع شبستان
ارسال نظرات