خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

جوانان انقلابی برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: جوانان انقلابی باید بیش از پیش برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۷۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام ناصر آقایی امروز در دومین جلسه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان، اظهار داشت: سعی دشمن بر این است که با توسل به تبلیغات بذر ناامیدی در دل‌های مردم بکارد به همین منظور انقلابیون باید پای کار باشند و با امیدآفرینی نقشه شوم دشمن را خنثی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و از طریق تبلیغات گسترده ای که در فضای مجازی و دیگر فضاها انجام می‌دهند، سعی دارند امید را در دل‌های مردم و جامعه نابود کنند.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان و معاندان نظام با توسل به تبلیغات سعی می‌کنند دستاوردهای انقلاب اسلامی را در اذهان مردم کوچک جلوه داده و ادعا کنند که نظام و انقلاب هیچ خدمتی به مردم نکرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: وظیفه دیگری که بر گردن انقلابیون، مدیران و مسئولان قرار دارد این است که با لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و آرمان‌های انقلاب را در جامعه برای نسل جوان و آینده‌سازان تبین کنند تا نسل آینده و جوانان کنونی بدانند برای حفظ کیان ملی چه اقداماتی در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی با اشاره به دوم بهمن سالروز قیام مسلحانه مردم آذربایجان غربی مخصوصا ارومیه علیه رژیم منحوس پهلوی، اظهار داشت:  نمادها و آرمان‌های آذربایجان‌غربی میراث گران‌بهایی هستند، که نباید از ذهن و یاد جوانان و نسل‌های آینده به فراموشی پاک شود؛ قیام دوم بهمن نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات