خبرهای داغ:

پروژه تامین آب شرب شاهرود از چشمه سارهای قطری پیگیری شود

شاهرود_نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: پروژه تامین آب شاهرود از چشمه سارهای قطری ، یک پروژه ملی است و نه استانی و زیبنده نیست که این طرح ۱۲ سال بدلیل یک حکم قضایی متوقف گردد.‌
کد خبر: ۹۳۱۴۰۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
پروژه تامین آب شرب شاهرود از چشمه سارهای قطری پیگیری شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در نشست نخبگان و مسئولین استان سمنان در شاهرود با حضور ریاست قوه قضائیه اظهار کرد: حضور آیت الله رییسی، رئیس قوه‌ی قضائیه، استاندار و پرتلاش و همراهان را در شهرستان شاهرود خیر مقدم عرض نموده و امیدوارم این سفر برای مردم این خطه سرشار از خیر و برکت باشد.
وی افزود: همکاران من در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پس از اطلاع از سفر شما به شاهرود اشاره نمودند که به دلیل اقداماتی که در سطح قوه قضاییه به انجام رسانده اید از شما تشکر نموده و بر استمرار این حرکت تاکید نمایم..
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه، بیش از ۹۵ درصد از شهدای شهرستان‌های شاهرود و میامی در خط مقدم نبرد به شهادت رسیده اند افزود: رزمندگان این خطه از میهن اسلامی، در عملیات مختلف جمهوری اسلامی در دفاع مقدس نقش فعال و موثر داشته و مردم این منطقه نیز در امر پشتیبانی از رزمندگان و .. کارنامه‌ای درخشان دارند.
وی با اشاره به اینکه، با توجه به نسبت جمعیت، از حیث تقدیم شهدا، دومین شهرستان پر افتخار کشور می‌باشیم گفت: یکی از مباحثی که در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون تلفیق مغفول مانده و در بودجه سال‌های گذشته و در طی ۴۰ سال گذشته هیچگاه دیده نشده است، بحث وسعت شهرستان‌ها بوده است که تلاش می‌کنیم تا در تخصیص اعتبارات بودجه کشور علاوه بر رقم سرانه و ارزش افزوده مالیات و ... بحث وسعت شهرستان‌ها نیز دیده شود.
خانی تصریح کرد: شهرستان شاهرود، شهرستانی پهناور است که گاهی اوقات سفر از شاهرود به مرکز کشور، از سفر به روستا‌های دوردست بیارجمند کوتاه‌تر می‌باشد.
وی با بیان اینکه مردم برخی از روستا‌ها، بویژه منطقه بیارجمند علی رغم سختی‌های فراوان، اما محکم و استوار پشت نظام و انقلاب و ولایت هستند عنوان کرد: ارادت و علاقمندی مردم شاهرود به آیت الله رئیسی و متقابلا علاقمندی رئیس قوه قضائیه به مردم این شهرستان دو سویه و از زمان حضور ایشان و مسئولیت ایشان در پادگان شاهرود در سال ۵۸ ریشه و سررشته دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون چندین بار از پروژه آبرسانی قطری به شاهرود بازدید نموده ام و جالب آنکه، آب سرریز از چشمه‌های این منطقه به سمت جنگل بوده و عملا استفاده مناسبی از آن به انجام نمی‌رسد که امیدواریم با توجه حضر تعالی شاهد رفع این دغدغه‌ی مردم باشیم.
وی ادامه داد: اگر در وضعیت کنونی قرار بود اقدامات انجام شده در پروژه‌ی آبرسانی قطری به شاهرود اجرایی گردد به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بود.
خانی تصریح کرد: پروژه تامین آب شاهرود از چشمه سار‌های قطری، یک پروژه ملی است و نه استانی و زیبنده نیست که این طرح ۱۲ سال بدلیل یک حکم قضایی متوقف گردد.
وی اضافه کرد: امیدواریم با دستور رئیس قوه‌ی قضائیه مشکلات قضایی واحد‌های مسکن مهر این شهرستان برطرف گردیده و دغدغه‌ی مردم در این خصوص پایان گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها