امام جمعه مهرشهر گفت: داده‌های زیادی مبنی بر ضعف و ناتوانی آمریكا در جنگ‌افروزی در منطقه وجود دارد؛ اما آن‌چیزی كه مانع ابتكار عمل آمریكا می‌شود، استراتژی وضع شده توسط جمهوری اسلامی با محور اعتقاد و جهاد است.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۲۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین رضایی اظهار داشت: اگر آمریكا وارد جنگ علیه ایران شود، رژیم اسرائیل توسط ده‌ها هزار موشك محاصره شده است كه ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه اسرائیل توان مقابله با ده‌ها هزار موشك را ندارد، بنابراین در معرض خطر قرار خواهد گرفت و گزینه‌ای جز واكنشی با همان قدرت ندارد، جنگی با توان هجومی بالا در كنار قدرت دفاعی صفر.

استراتژی جهاد و مقاومت اسلامی مانع ابتکار عمل آمریکا در منطقه است

امام جمعه مهرشهر افزود: در صورت ایجاد جنگ در منطقه از سوی آمریكا كشورهای سرمایه‌گذار در منطقه و كشورهای برج‌های شیشه‌ای عظیم با اولین موشك بالستیك سقوط خواهند كرد. امارات متحده عربی و بحرین ازجمله كشورهایی هستند كه متحمل ضرر خواهند شد و صادرات و واردات نان آن‌ها متوقف می‌شود؛ زیرا آن‌ها كشورهای غیر زراعی هستند كه 99درصد مواد غذایی را از خلال واردات تأمین می‌كنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریكا به‌دلیل ترس از دست دادن موقعیت قطر دست به حمله‌ای علیه منطقه نخواهد زد؛ چرا كه كشور كوچك قطر كه توسط چهار كشور عربی محاصره شده، از نظر جغرافیایی دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است و یكی از كشورهایی است كه منابع انرژی جهان را تأمین می‌كند و قراردادهای عظیمی با كشورهای آسیایی و اروپایی دارد، بنابراین خسارت قطر به‌منزله خسارت كشورهای آسیایی و اروپایی دیگر است.

امام جمعه مهرشهر گفت: داده‌های زیادی مبنی بر ضعف و ناتوانی آمریكا در جنگ‌افروزی در منطقه وجود دارد؛ اما آن‌چیزی كه مانع ابتكار عمل آمریكا می‌شود، وضعیت تعادل ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی است، استراتژیی كه محور آن اعتقاد و جهاد است.

رضایی افزود: ساخت فیلمی برای شعله‌ورسازی جنهم تفرقه بین مسلمانان توسط جریان شیعه انگلیسی و یاسرالحبیب با نام بانوی بهشت؛ این فیلم اگر چه مبتنی بر واقعیات تاریخی ساخته شده است و القاء كننده این تحلیل است كه داعش ریشه در تفكر اهل سنت، دارد، اما از ذكر این نكته بسیار مهم عامدانه چشم‌پوشی می‌كند و هیچ اشاره‌ای نمی‌كند كه عقبه و حامی بزرگ گروهك‌های تكفیری و داعش، كشورهای استكباری مانند آمریكا و رژیم صهیونسیتی بودند كه اگر حمایت آن‌ها نبود این گروه‌های تروریستی مانند داعش قدرت بروز و ظهور نداشتند.

امام جمعه مهرشهر گفت: موضع ما در این مورد مواضع روحانیت انقلابی شیعه و علمای بیدار و مراجع عظام تقلید نفی شفاف و صریح این‌گونه اقدامات تفرقه‌افكنانه و دشمن شاد كن است.

ارسال نظرات