امام جمعه رفسنجان گفت: با سابقه انگلیس و فرانسه و خون های آلوده می نمی توانیم اعتماد کنیم و مردم سالم خود را در اختیار آزمایشگاه‌های آنان قرار دهیم
کد خبر: ۹۳۱۴۲۸۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی به سفر روز گذشته نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه به دعوت نماینده مردم رفسنجان و انار به رفسنجان اشاره کرد و گفت: در این سفر شاهد یک هماهنگی بسیار زیبای بین دستگاه‌های اجرایی و قوه قضائیه بودم.
وی افزود: آرزوی ما این است که همه دستگاه‌ها و سران قوا دست به دست هم دهند و برای خدمت به مردم کار کنند.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: ذلت فرعون ستم پیشه آمریکا در روز‌های اخیر دیدیم بودیم، ترامگ آبروی کشورش را برای کسانی که آمریکا را نمی‌شناختند برد و کشورش را با بحران مشروعیت مواجه کرد، ۸۰ درصد معتقد هستند آمریکا در حال فروپاشی است.
وی خاطر نشان کرد: پالایشگاه گازی بیدبلند در بهبهان عظیم‌ترین پالایشگاه گازی در خاورمیانه با همت والای کارشناسان جوان ایرانی ساخته شده، این معنای بی اثر کردن تحریم هاست.
خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: رزمایش‌های سپاه و ارتش در دریا و صحرا اقتدار پهبادی و موشکی ایران به نمایش گذاشته شد که جمهوری اسلامی مقتدرترین کشور در منطقه است.
وی بیان کرد: در قضیه واکسن‌ها نباید تحت تاثیر فضاسازی رسانه قرار بگیریم، با سابقه انگلیس و فرانسه و خون‌های آلوده می‌نمی توانیم اعتماد کنیم و مردم سالم خود را در اختیار آزمایشگاه‌های آنان قرار دهیم.
ارسال نظرات