سردار سلیمانی در جلسه بررسی تفاهمنامه کمیته امداد و سازمان بسیج:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:آرمان امام راحل توانمند سازی قشر مستضعف بود و باید سعی کنیم این آرمان را محقق سازیم.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۴۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه بررسی تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدیو کنفرانس با استان ها برگزار شد.

این جلسه با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد برگزار شد.

 

آرمان امام توانمندسازی قشر مستضعف بود/ بسیج مستضعفین خادم مردم است

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات معاونین و ریاست کمیته امداد ،این تفاهمنامه را موفق و عملی دانست و گفت: این راه باید ادامه دار باشد.

وی افزود:این حرکت عمومی در جهت کار آفرینی و ایجاد اشتغال منجر به تولید و توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه است.

سلیمانی گفت: بسیج مستضعفین خادم مردم است و باید بتوانیم این اهداف را محقق کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:آرمان امام راحل توانمند سازی قشر مستضعف بود و باید سعی کنیم این آرمان را محقق سازیم.

وی افزود: این تفاهمنامه دوساله است و به روز رسانی خواهد شد و شامل ده بند نظیر توانمند سازی اقتصادی با رویکرد جهش تولیدی و اقتصاد مقاومتی، توانمند سازی اجتماعی و فرهنگی، عزت کمک مومنانه و ترویج سنت‌های اسلامی و مشارکت‌های مردمی، بهداشت و درمان، حوادث و بحران‌ها است.


رئیس کمیته امداد بختیاری نیز ضمن گرامیداشت نزدیک شدن ایام دهه‌ی فجر از تمامی مسئولین این دو سازمان که منجر به عملی شدن این تفاهمنامه شده بودند تشکر کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری: «هیچ مشکلی در کشور ما لاینحل نیست» اشاره کرد و در ادامه گفت:هیچ‌چیز نباید برای ما لاینحل باشد و به لطف این تفاهمنامه بر بسیاری از مشکلات فائق آمده ایم؛ و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی: «حاکمیت وظیفه خودش را انجام میدهد، اما شما امداد رسانی را مردمی کنید» اشاره کرد و افزود: این تفاهمنامه‌ی با توجه به مشکلات و بلایای پیش آماده مانند شیوع ویروس کرونا و وقوع سیل و... به روز رسانی شده.
در ادامه شش استان به گزارش اقدامات حود طی سال جاری پرداختند و در انتها تفاهمنامه‌ای دو ساله و به روز شده توسط سردار سلیمانی ومرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امضا شد.
سلیمانی این تفاهمنامه را موفق و عملی دانست و به سابقه‌ی دو ساله‌ی موفقیت آمیز این تفاهمنامه نیز اشاره کرد و گفت: بسیج بزرگترین نهاد مردمی است و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی فرماندهی میشود و ما به عنوان تشکیلات مردمی که ظرفیت‌های مختلفی هم در موارد تخصصی و از جنبه‌های فنی دارد و ما در جهت عملی کردن اهداف این تفاهمنامه همکاری موفق و پرتلاشی با کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) خواهیم داشت.
در آخر مسولین به گزارش اقدامات خود در سال گذشته پرداختند و این اقدامات توسط سردار سلیمانی و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) ارزیابی شدند.

ارسال نظرات