محمد باقری با بیان این که دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم انقلاب با 9 کارگروه تخصصی در بسیج اساتید استان اصفهان ایجاد شده است، گفت: انقلاب تولید سبک زندگی و نظام اداری براساس احکام فقه دو کارکرد ما در بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۷۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمد باقری با بیان این که دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج اساتید استان اصفهان ایجاد شده و ۹ کارگروه تخصصی در این رابطه شکل گرفته است، گفت: انقلاب تولید سبک زندگی و نظام اداری براساس احکام فقه دو کارکرد ما در بیانیه گام دوم انقلاب است.

انقلاب تولید سبک زندگی و نظام اداری؛ دو کارکرد ما در بیانیه گام دوم انقلاب است

محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در خصوص برگزاری دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، اظهار کرد: اولین دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بسیج اساتید سراسر کشور در سطح استان اصفهان با حضور بیش از ۳۵ نفر از اساتید و نخبگان و صاحب نظران در عرصه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خوراسگان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان افزود: طی برگزاری این دوره موارد و مسائل بسیار مهمی در حوزه تبیین بومی‌سازی و نهایتاً اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح شد.

وی ادامه داد: در سیاست‌های کلی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته که می‌توان از تشکیل هفت کارگروه تخصصی در محورهای بیانیه نام برد که اساتید و صاحب‌نظران در  عرصه‌های بیان شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسائل و موضوعات مطروحه را آماده می‌کنند.

باقری بیان کرد: در حوزه سند‌نگاری و نهایتاً تبیین و اجرایی کردن بیانیه گام دوم اقدامات ویژه انجام می‌شود که دو کارگروه ویژه نیز در این راستا تشکیل شده که کارگروه رصد و پایش و کارگروه رسانه با حضور اساتید و صاحب‌نظران این عرصه در حال تشکیل جلسه و اقدامات لازم و اقدامات قانونی هستند.

اقدامات ویژه در حوزه رسانه و رصد و پایش فعالیت‌ها برای گام دوم شکل می‌گیرد

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: امید است بتوانیم در حوزه رسانه و رصد و پایش فعالیت‌ها برای گام دوم هم اقدامات ویژه توسط مجموعه بسیج اساتید شکل گیرد.

وی با بیان اینکه فضای انقلاب اسلامی بیشترین سهم نخبگانی را بر عهده بسیج گذاشته‌اند، تصریح کرد: در نقاطی که همه ارگان‌ها و نهاد و دولت‌ها وا می‌مانند، رهبر معظم انقلاب آدرس بسیج را می‌دهند.

انقلاب تولید سبک زندگی و نظام اداری براساس احکام فقه دو کارکرد ما در بیانیه گام دوم انقلاب است

باقری علم، فرهنگ، خدمت‌رسانی و امنیت را بعنوان چهار محور مهم بیانیه گام دوم انقلاب نام برد و خاطرنشان کرد: تربیت نیروی اسلامی و تولید علم سرشار در بیانیه گام دوم و انقلاب تولید سبک زندگی و نظام اداری براساس احکام فقه دو کارکرد ما در بیانیه گام دوم انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به حضور اساتید در دوره‌ گفت: مردم همچنان پشت انقلاب هستند و در انتخابات هم سیلی دیگری به دشمن می‌زنند.

وی درپایان تصریح کرد: دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج اساتید استان اصفهان ایجاد شده و ۹ کارگروه در این رابطه شکل گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات