حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت شکل گیری انقلاب اسلامی در تقویت روحیه توجه به کلام الله مجید گفت: رشد جامعه قرآنی ایرانی در عرصه بین الملل به برکت انقلاب اسلامی محقق شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۲۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دشتکی طی آئین تجلیل از برترین های قرآنی استان البرز که شنبه ۴ بهمن در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز برگزار شد گفت: امروزه در دنیایی که مرزها بهم ریخته است در حوزه اندیشه و گفتار و عقیده با توجه به امکان فضای مجازی هیچ مرزی وجود ندارد. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: انقلاب اسلامی راه ورود امروز ایرانیان به قرآن کریم در سطح بین المللی را باز کرده است و این به برکت رهبری و هدایت حضرت امام خمینی(ره) است. 

وی با اشاره به ضرورت توجه به رشد حافظان قرآن مبتنی بر سفارش و تأکید رهبرمعظم انقلاب بیان کرد: همواره شاهد اعتراف دشمنان به رشد ظرفیت های انقلاب اسلامی هستیم که این امر در جریان رشد قاریان و حافظان قرآن کریم در عرصه بین الملل هستیم.

وی ادامه داد: حافظان و قاریان قرآنی مایه افتخار نظام اسلامی ایران هستند که با بهره منده از آموزه های قرآنی، تبیین ارزش های ایمانی و آرمانی را برعهده دارند.

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: رشد جامعه قرآنی ایرانی در عرصه بین الملل به برکت انقلاب اسلامی محقق شد و امروز جامعه قرآنی رساترین پیام های معرفتی و ارزش را برخوردار هستند. 

ارسال نظرات