رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه گیلان خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوع تیتر فجر انقلاب در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۸۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش به سزا اصحاب رسانه در توسعه جوامع بشری، اظهار کرد: رسانه‌ها در توسعه و شکل‌گیری افکار عمومی در ابعاد مختلف جامعه اثرگذارند و در اغلب کشورها سهم قابل‌توجهی در شکل‌گیری رویکردها دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی سلایق مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی، افزود: عملکرد رسانه‌ها در کشور به‌ویژه در شکل‌گیری و بقای انقلاب اسلامی امروزه وصف‌ناپذیر است و تعدد آن‌ها باعث تکثیر انقلاب می‌شود.

رئیس سازمان بین رسانه استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها در تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نیز نقش به سزایی دارند، گفت: هزاران عنوان رسانه مکتوب و مجازی در جمهوری اسلامی ایران بااطلاع رسانی‌های به‌موقع، به‌جا و به‌اندازه در تلاش هستند تا علیرغم ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان، دستاوردهای انقلاب را به جهانیان معرفی کنند.

پارسا با اشاره به اهمیت غنای تولیدات در رسانه‌ها، گفت: اصحاب رسانه، جراید و مطبوعات به‌خوبی نوع رویکرد، نوع نگارش، جریان سازی و امروزه عصر روایتگری و نقطه زنی را از بین نگاه‌های موجود و متداول در دنیا دریافته‌اند و فراوردهای تولیدشده در آن‌ها خود گواهی بر آن‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت تیتر، لید، متن و سایر ارکان و بخش‌های خبری در تولیدات رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: در عصر روایتگری و اقناع ذائقه مخاطب آنچه بیش‌ازپیش اثرگذار و جاذبه پذیر است، تیر بوده و این نشان می‌دهد باید به این مهم توجه وافری کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این کانون رسانه نهاد در استان سلسله برنامه‌هایی را به جهت تقویت فن تیتر زنی در رسانه‌ها تدوین کرده، گفت: این سازمان در نخستین برنامه خود برگزاری یک دوره مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه را کلید زده است.

پارسا با بیان اینکه مقطع کنونی انقلاب مقطع انگیزه آفرینی و امید افزایی است، تصریح کرد: هدف از اجرای این مسابقه نیز افزایش رغبت خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه امیدآفرینی، اقدام و عمل است.

وی با بیان اینکه مسابقه تیتر زنی برای اصحاب رسانه گیلان با موضوع تیتر فجر انقلاب در استان برگزار خواهد شد، گفت: تیترها می‌بایست حتماً در قالب یک فرآورده خبری در یکی از رسانه‌های استان شامل رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر و به دبیرخانه مسابقه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه تیترهای کارشده در بازه زمانی ۱۰ الی ۲۲ بهمن سال جاری قابلیت داوری خواهد داشت، گفت: علاقه‌مندان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ تا تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات