معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تیم‌های عملیاتی در طرح شهید سلیمانی توانسته‌اند دو میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۶ نفر را از ابتدای شروع این طرح تاکنون در گیلان غربالگری کنند.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۹۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مسعود نوروزی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت طرح غربالگری خانه محور «شهید سلیمانی» در گیلان، اظهار کرد: این طرح در مرحله نخست پیشرفت بیش از ۸۸ درصد در استان گیلان دارد.

وی با اشاره به شمار خانوار غربالگری شده در این طرح، افزود: خوشبختانه با مشارکت بسیجیان و کادر بهداشت در سراسر استان ۶۶ هزار و ۱۰۳ خانوار تاکنون مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه شمار بالای از جمعیت استان گیلان غربالگری شده‌اند، گفت: خوشبختانه تیم‌های عملیاتی در طرح شهید سلیمانی توانسته‌اند دو میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۶ نفر را از ابتدای شروع این طرح تاکنون غربالگری کنند.

نوروزی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار و ۶۰۵ نفر در طرح غربالگری به پزشک ارجاع شده‌اند، خاطرنشان کرد: از بین این افراد که به پزشک ارجاع شده‌اند سه هزار و۱۵۶ تست مثبت و تحت مراقبت و قرنطینه قرار گرفته‌اند.

وی با تقدیر از فعالان و مشارکت‌کنندگان در اجرای طرح غربالگری سپهبد شهید سلیمانی، گفت: خوشبختانه در اکثر شهرستان‌های استان این طرح بالای ۹۵ درصد پیشرفت داشته که جز استان‌های برتر در اجرای آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات