ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه غفلت از رسانه در حقیقت غفلت از یکی از ارکان‌های انقلاب اسلامی است. خاطرنشان کرد:دشمن در تلاش است جای حق و باطل را عوض کند.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۰۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

دشمن در تلاش است جای حق و باطل را عوض کند/ خبرگزاری بسیج رسانه مورد اعتماد مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،   دفتر خبرگزاری بسیج در مازندران صبح امروز ۵ بهمن ماه به طور رسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا افتتاح شد.

حجت الاسلام تسخیری در حاشیه افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج مازندران در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، با قدردانی از مسئول روابط عمومی سپاه کربلا و مجموعه همکاران در این معاونت، و نیز با اشاره به اینکه  یکی از اقدامات شایسته روابط عمومی سپاه کربلا راه اندازی دفتر خبرگزاری بسیج است، گفت: ان شاء الله با همت و جدیت و تلاش همه خبرنگاران افتخاری بسیج بتوانیم عملکردگسترده بسیج را که با عشق، اخلاص و بدون توقع در در عرصه و در ابعاد مختلف فرهنگی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و .. فعالیت می‌کنند، را به اطلاع عموم مردم و دلبستگان نظام برسانیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به نقش مهم خبرگزاری ورسانه‌ها در دنیای امروز پرداخت و افزود: همه می‌دانیم رسانه برای جوامع غربی مهم است و اگر موضوع اول آن جوامع نباشد بی شک از مهم‌ترین موضوعات است و از این ابزار نهایت بهره برداری را می‌کنند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با تصریح بر اینکه اگر بی توجهی به موضوع اخبار صورت بگیرد آسیب زیادی به جامعه فعال بسیج وارد خواهد شد، اضافه کرد: فعالیت و عملکرد گسترده بسیج در ابعاد و عرصه‌های مختلف باید به اطلاع عموم برسد و اگر رسانه‌ای ساکت باشد، سبب آسیب به جامعه بسیج می شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه غفلت از رسانه در حقیقت غفلت از یکی از ارکان‌های انقلاب اسلامی است. خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که امروز سلاح تبلیغات برنده‌تر از سلاح‌های دیگر است لذا میتوان نتیجه گرفت که دشمن در رسانه به طوری عمل می کند که جای حق و باطل  عوض شود.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه امروزه رسانه به عنوان یک علم و دانش مطرح است، افزود: امروزه اگر کسی سواد رسانه‌ای نداشته باشد در تفهیم اخبار دچار مشکل خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در سخنان پایانی خود به نقش آفرینی خبرگزاری بسیج در جلب اعتماد عمومی اشاره و تاکید کرد: این خبرگزاری به عنوان بلندگوی بسیج سپاه کربلا برای جلب اعتماد مردمی  نقش آفرینی می‌کند لذا مردم نیز به خبرگزاری‌های انقلابی  نسبت به  خبرگزاری‌هایی که صداقت ندارند، اعتماد داشته و از آن استقبال بیشتری می‌کنند.

حجت الاسلام تسخیری در پایان سخنان خود متذکر شد:متقن سازی اخبار و اطلاع رسانی به موقع و به اندازه جز معیار‌های این خبرگزاری باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها